Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, September 12, 2008

yeh yeh hari jumaat

Sonok nya dah nak ujung minggu. Besok je tinggal 1/2 day... jek... mls tol nak dtg.. bukan buat ape pun.. ngadap pc jek... tak pelah.. Semlm hubby tak keje.. demam lagik.. so smlm aku balik terus ke rumah.. malasnak masak.. ingat nak bli nasi ambang ke, roti john ke.. tapi dah abek.. malas nak pergi bazar.. jem memanjang... so aku beli kuh jala ngan tako... sekali inti kuih jala dah basi.. kuang asam tollah dorang nih.... aku buka ayam bakar seketul.. tu pun mak yang bakar... kuih tako satu, ngan kuih lompang 5 biji mak aku yg buat utk antar ke masjid... aku rasa aku terlelap pas solat magrib.. hubby kejut soh tgk cite kekasih ku seru... betul2 tgh muka antu kuar.. ces..tertakut sekejap.. tapi teringat ni bulan puasa... pas 10 minit gi kuar amek mak kat masjid, singgah bli rokok hubby yg dah naik harga (balik kene bebel ngan aku.. ) beli coklat ngan twisties.... mak bawak bubur lambuk ngan air teh susu... oklah tu... aku pun makan kuh jek buka tadik.... hubby order maggie 2 bungkus... buat ler jap.. tak pe terlepas tgk kekasih ku seru..kat opis leh tgk pee.......

Hari ini pun tak de bende nak buat kat opis.. buat keje sket jek.. pastu dari pagi ke sekarang... dpn pc jek... so layan internet jelah......

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers