Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, June 28, 2010

Weekend lepas

Sabtu aku kerja.. tghari kol 1 aku balik terus amek bb aku. Balik umah amek adik aku lak nak anta gi umah akak aku. Mak aku dah gi sana jumaat lagik... aku g umha akak aku.. nak gi survey woksop kete..mane tau dpt rege rendah lagik nak cat kete aku nih... dptlah RM1.5k tp lampu pecah tak tukar.. banding aku cari b4 Rm1.6k++ lampu pecah tukar.. tp dekat dgn tempt keje aku.. so aku decide amek yg dekat keje aku... senang sket nak tgk2...

So pagi tu aku bekpes ns lmk, kol 10am technican aku belanja ns lmk, sampai umh akak aku pon ns lmk.. mampos.. habis diet aku.. sia2 aku gi gym smlm... so aku hengat tak mo mkn pastu tp.. lapooooo..... aku patut tido umah ipar aku... sbb mak mertua aku dah nangis (for real ok).. windu kan anak dia (hubby akuler)... bukan slah aku ok.. anak dia yg malas.. dah dpt anak . ilang mak ek. hehehehe... aku no komen.. janji selang seli... minggu ni umah sane.. minggu dpn stay umah jgn nak kemana2. jln2 tak pe... sebbkan umah ipar aku penuh sbb skang akak biras aku ade tompang tido atas sbb2 tertentu.. so .aku nak tido sane tak dapat lah (yahoooo)...

Jadik... hubby aku ckp last minit even aku dah packing.... kensel. n aku mmg tak masak.... dengan rajin nya aku offer diri gi tapau.. wkakakaka.... aku kuar umah tgh bulan gerhana. dah separuh dah.... sampai kedai mkn tu sakit ati.... sejam aku tggu.. sbb ade satu kuarga besor dah sampai dulu .. order mknan cam tak mkn sebulan.... aku cuma nak order mee grg dgn ns grg kg jek.... yg aku sakit hati.. sampai 2 org tego aku ingat aku keje situ... mentang2 aku pakai tudng ala2 org keje situ.. bangsat.... yg 1st konon2 nak tinggal pesan. mknan dia yg die order tu.. aku ok lagik.. ckp.. salah orglah... lagik satu pakcik.. perasan konon aku asek tgk.. aku tertgk jek.. bini dia cm mak datin tak sedar diri... pastu aku dgr org tny aku.. Dik.. tempat basuh tgn kat mana... aku diam tk toleh... dia ckp lagik baru aku tgk . aku angkat bahu jek.. entah... ngam2 org anta order aku... byr dan blah..

pastu aku kejar ke giant nak bli wipped potato.. nak bg ank aku mkn. sbb aku masak bubur dah hangus. so aku mls masak lagik, pas tu aym pon tk de stock.. balik umah punah aku tgk bb aku tgh tido.. uhhhhuhuh.. lama tggu aku kan..... tp aku kaco2 soh bgn. bb aku nanges.. tp aku agah2 dia ketawa... terus aku kasik mkn.. hubby aku cam org tak mkn sebulan gak. tk amek sudu terus mkn pakai tgn.. mkn dlm bilik.... aku thnnn jek tak mo mkn.. tp mkn sket gak lepas hubby aku tk dpt habiskan.. muhahahaha..

sok pagi2 lagik..... pagilah sgt ek. kol 8 lebih aku bgn dimana subuh semua terbabas.... aku bgn mandi.... buat bubur bb... kejut bb... mandikan.. pump susu... bg mkn bb.. kemas baju utk gi umah mertua. TAPIKKKKKKKKKKKK.. bapak bb nih tk bangun2.. wargggggghhhhhh... kol 11am baru dpt kuar umah..gi mkn dulu. aku mkn nasi ciput jek lauk byk.. ikut nafsu mmg lah byk aku amek. aku pk +ve.. nasi sesenduk n lauk byk pon dah mengeyangkan. n its work. pastu gi Giant jap. gi soping brg umah... borong pempers.. hubby aku bli spender. sbb yg ade dah ketat.. oh God.. pastu kol 1 baru gerak sampai umah mentua. tak de bende aku nak bli. aku bli biskut tiger yg tin besor tu. yg mcm2 sekut ade dlm.. n torayaki choc.. perggg. aku tgk giler mkn nih....

sampai saner. ak de bende buat lepak2 jek... mak mentua aku just nak tgk anak menantu n cucu dia ade dekatdie jek.. hmmmm biaselah org tua nnt kite pon gitu jugak... kol 11mlm baru gerak balik.... balik mak aku dah ade kat umah.. dia ade kol soh aku balik cepat.. tp hubby aku tk mo... so mak aku rajuk plakkkkkk.. adoiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... penin aku.....

so tu je aku buat on weekend.... oklah dari laki bini dok at umah besar kan badan... bb aku pon luas permandangan... tp tk cukup tido... tu yg balik umah tido sampai kol 730am pon tk bgn2.. cian... ah. okay.. penat dah.... assttan aku pon dah tego. aku buat ape taip byk2.. aku ckp blog pon ko tak tahu. so bleh blah tak.. hehehe.. oklah. caw cin caw


No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers