Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Wednesday, May 2, 2012

Ulang Tahun Perkahwinan Yang Ke 8 Tahun

Annivesary aku yang ke 8 thn pada 30.04.2012... lambat sket update. Rase lama plak kalo kire2 8 thn nih... mcm2 berlaku... tahun ni aku tak mengatalkan diri utk membooking mana2 hotel kat Malaysia ni apetah lagik oversea. Faktor2 yang dipercayai mempengaruhi seperti.. date kene hari biase... nasib baik tk book mana2 hotel sbb aku bizi giler plak sejak boss jepun dtg.. mcm2 nak update... bagero.... dan nasib baik juga takbook.. sbb kekanda aku sakit... batuk yg agak kritikal... aku buat derk jek.. apelah aku boleh buat kan... dari sabtu kot.. so paling teruk mlm annibesery.. nasib 1 may cuti.. kalo tk aku gi keje mata merah cam vampire.. eh tak.. hero tamil yg popular tu.. kalo marah je mata merah.. 

Aku rancang nak masak best2lah... tapi aku tgk umh yg huru-hara sbb sesi mengecat umh telah bermula... so aku sgt boring... lepas bekpes.. aku patot gi spital utk cek hubby aku.. tp hubby aku sambung tido... sadis wa tgk... so bile dia bgn... aku n raesa plak tido... bile raesa bgn.. hubby tido balik... Raesa bgn ..mak aku bw raesa kuar plak dgn adik aku gi bli tibi... lepas geram ke mak aku.. bli 42 inci.. sementara tu aku masak... time tu aku dh siap pakai baju nak jln... aku soh adik aku masak.. dia berambus plak.. so aku msklah aym kari, sayu kobis grg, sotong grg tepung dan sambal pelam... mak aku tk balik2.. hampeh... so aku kejut hubby yg asek terkujat2 batok... utk mkn tghari, jam menunjukkan pukul 4pm... kekekek...

Oh lupe cite.. b4 masak aku ketip kuku kaki tgn hubby aku... di mana aku perlu basuh tgn aku dgn sabun yg byk selepas itu sebelum aku masak2.. kakakakakaka.....

mak balik dlm kol 5lebih... so aku ckp kat hubby... sok jelah pergi... balik keje gi klinik pesakit luar depan kubur mahmodiah... so thn lah sket...

So aku tak mood all day long except... read the book.... :))



WHAT A BORING DAYS THIS WEEK.... HR CLASS ALSO MAKE ME SICK...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers