Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, June 8, 2012

Raesa turns 2years old n 6 months....

Macam biase.. title omputih.. tapi isi melayu... Raesa hari ni 8/6/2012 dah pon masuk 2 thn setengah... Alhamdullilah.. Raesa completely sihat.. tak de dah batuk, flu n fever... berkat doa ibu bapanya. Sekarang.. aku paling suke tentang Raesa ialah senyuman dia yg menawan.. tp susah nak tangkap gambo dia tgh senyum.. dia senyum bile tgk aku... susah aku nak describe camne dia senyum... tp aku leh ckp.. so adorable... 

Perancangan besday utk Raesa ujung thn.. mula2 nak buat tema Angry Birds, tapi rase Raesa pon dh pandai tukar selera... dia suka sgt Barbie... dah byk dh cd Barbie aku bli.. kalo ade internet kat umh.. leh gak dia tgk free kat youtube..eh tak yah.. donlot jek.. nnt kat umh leh bukak.. tapi pc tak anta2 gi service...  kalo ade rezeki... besday Raesa bertema Barbie and Fairy Tales.. cewah.. mama Raesa mmg kuat berangan... so aku nak semua kaler pink... kenapa Fairy Tales.. ooo aku g toy 'R' us aku tgk ade jual kepak rama2 utk di pakai.. kakakakak... tgklah camner... tapi ini cuma perancangan... sebabnya... aku tk tahu ape terjadi... tapi... kalo tak jadi makanya.. aku plan gi bercuti ber3.. hmm bwk mak lah.. kecoh dari dulu... dari aku kawin dulu gi hanimun.. marah2 sbb tk bw dia... adoyaiiii... pastu gi melaka pon marah tk bw dia... we need privacy lah mom... yg hanimoon tu yg aku tk tahan tu.. dah lama dia ungkit.. kekekekek...

Gi mana ? 2 tempat je aku pikir.. tak ke Port Dickson aku gi Lotus Hotel kat Desaru... Cameron? oh nononon.. 7,8 jam baru sampai... tu lom benti2 lagik... driver plak skema... kang penat kat jln raya ajer...

Sampai sekarang agak susah nak ajar Raesa mengira.. sebab dari dulu asal aku sebut no 1, dia sambung 2, aku sebut 3 dia sambung 4... sakit jiwa... tak kira lah english ke BM... cam Ali Setan ko tau.. tau kan scene time mane... kekekeke .. tapi dia ade mood nak ngira.. abes dia kire 1 sampai 10.. tp bile nak tangkap video.. main2 lah dia kire... Byk bahasa english yg Raesa faham.. sonok.. tapi tulah.. cuma aku je ckp english dgn dia.. yg lain2.. tak de sorang pon berbahasa english dgn dia... kadang2 tu aku yg tak geti berckp... terlupa perkataan lah tu.. kekekek... mak tak dapat credit utk english time SPM nok... nak buat 1 ayat pon amek masa sejam... hampes...

Raesa asek aim basikal... 2 bende dah aku bli... motor auto... 2 minggu je dah rosak.. hancus... pastu beskal plastik... kejap jugak.... penangan sepupu2 dia.. laa ni.. asal gi umh abg ipor aku Raesa menenggek atas basikal 3 roda tuh... depan umh aku ade je kedai sekehennyer.. tp aku mals btol nak gi... tgklah.. soh abah dia tgkkan nnt... tak yah bli ygbaru... kalo ni rosak jual kat besi buruk.. heheh... 

k lah malas nak bebel... tgk pic Raesa ku yg shomel2 belako.... 

tak abis2 dgn pis...

sopan nya baby mama

sila abaikan permandangan di belakang.. masa ni blom ade Bersih 4.0


No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers