Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, September 15, 2008

Ujung minggu yang pendek

Aritu cakap minggu yg panjang... sekali.. aku rase sabtu ngan ahad terasa cepat berjalan. Sabtu aku gi kerja, balik kol 12.30pm.. terus gi carefour, bli brg dapur... beli kepala ikan merah lagik... balik nak masak, ngan ayam panggang.. bile kua c4 jln jem, aku pusing jln lain..jem jugak....semua jalan nak ke kota tinggi ke, ke jb ke, ke pasir gudang ke, perling ke, jem rabak.. mampos..aku cilok sana sini... pun kene gak..polis pun merata buat roadblock..... dekat 1 jam aku atas jln raya. sampai umah tgk esbox dah tertanggal pintu.. ah sudah..... kachingggg... bunyik duit keluar...... mak aku ajak aku gi kedai willy furniture, tapi tak de yg menarik dan terlalu mahal.... aku pergi giant plak... adelah dpt rm 1129 panasonic. tapi aku nak survey plak kat courts mamoth. aku nak gi mlm jeklah.. penat dah... so mlm tu mak aku tak gi terawih... aku gi bwk dia gi courts ngan hubby. mak memang nak beli dapur gas yg ade oven kat bawah.. so dia suke hati buat deal...aku byr esbox dia byr dapur... dia nak byr RM200 sebulan.. hampeh... esbox yg mula2 nak bli yg serupa kat giant dah tukarlagik besar.. kat courts mmg murah dari yg kat luar tapijgn amek installment.. mampos... mahal.... dapur jek dah RM 1149, esbox aku RM1299. ape lagik..byr guna credit card... zero interest bulanan RM208, mak aku byr setgh tahun... aku byr lagi setgh tahun.... Dpt free iron philip and bekal ape tah... semua brg sampai hari ni... mak aku lah yg paling excited.. sbb minggu lepas dia kuarkan duit simpanan dia RM1700 sebab beli meja makan cam kopitiam satu set dgn kabinet 2 biji... mampos....

Ari ahad bangun lambat lepas solat subuh... aku bangun kol 10 lebih... naik sakit pinggangaku tido lama. aku cuma basuh baju, sapu sampah.. tup2 dah mlm.. macam tak de ape2 jek.. tu yg aku ckp ujung minggu yg pendek.... dah naik keje balik... boring giler.... nak tgk web tv3 lembab giler.. asek buffering jek... so aku update blog jelah....bos pun masuk sekejappppp jek..blom kol 10 dah blah.... horay... clerk aku jek byk keje giler... teponsemua untuk dia.. boring jek dia... nnt dia dtg pusing2 tgk pc aku ..aku tgh buat ape... aku pandailah.. terus tukar keje aku kat excel... apsal lak...... keje ko buat jelah.. aku free pun sbb keje aku blom datang.... lusa baru kire OT staff, reimbush pettycash... pastu relax lagik.... 26hb buat stock take, pastu monthly sales report aku buat naik raya lah... skang aku dah pasang lagu raya... jgn jeles.. clerk cine aku tu ckp.. apelah hari raya hari raya... aku pun balas lah balik.. aku bukak pun lagi setengah bulan nak raya.. yg kau tu... puase tak ape tak.. lom sebulan dah dong ceh dong ceh... senyap jek dia... kakakakakaka....

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers