Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, February 25, 2010

Benci kat FB

Benci.. benci aku.. sbb FB aku leka.. sebab FB.. masa aku jadi pendek....keje tak siap... tp... kat situ aku ramai jumpa kawan lama kat situ... ramai yg dah 20thn tak jumpa.. leh contact balik... huhuhuu... sakit pale otak aku asek tgk FB... nasib baik aku tak layan games die.. aku takut one dayaku terlayan.. terus aku hanyut...

Adik aku last keje arini sebok soh masukkan line internet kat umah... pgilah mati... nak muntah aku tgk internet kat keje.. nnt kat umah kang tak jadi keje .... muntah darah plak...

CNY tak de ape yg best.. kedai byk tutup... aku nak bunga telo utk kenduri nnt pon payah... patut aku naik on 17/2 tp cuti sbb nak anta Raesa gi klinik sbb kahak dia tak ilang2... masa cuti aritu tak nak plak pegi.. so aku singgah ke SSF utk bli bunga telo... sape nak pegi sana utk bli bunga telo.. tak yah lah... tak mcm dulu dah.. tk byk pilihan... dorang byk jual brg hiasan rumah je lebih skang... tp aku bli gak kat saner sbb aku dah mls nak survey tempat lain...

Mlm tu gak hubby aku sakit.. demam... pukul 4pg 18/2.. hubby aku dah sakit giler plak..suhu dah capai 39.1. aku ingat nak gi emergency tp tukar pkran gi klinik je lah... dan.... sampai hari ni die tak naik keje lagik... aku pon pening... asal mlm sampai subuh.. sakit... siang elok jek time aku balik nak tgk anak... aku ajak ke spital tak mau... cuma dari start sakit mmg dia mkn asek muntah... smlm aku suap dia nasi.... pastu die muntah... kesian mmg kesian.. tp tgk die isap rokok meradang plak aku tgk... padahal dia dekat 2 hari time awal sakit tak isap langsung... kebah sket demam terus rokok... merokok siap landing kat kusyen... geram lah weh.. dulu kata nak benti rokok... tggu aku peknen.. dah peknen.. tggu aku banak.. dah banak... 1001 alasan plak... dia cuma jauh dari Raesa je time rokok... juga time aku peknen.. dah banak.. selamber je dia rokok sebelah aku.. hah.. kan dah.. aku cite rokok plak...

So... aku pon tak de cite sgt selain sebuk rutin aku as worker, wife n mommy... and anak pada mak aku... cam semalam.. balik keje (time keje 40% jek keje lain tgk internet) gi bli brg2 utk kenduri... balik pump susu, susukan anak, mandikan anak, tido kan anak, pi mandi n solat... pastu goreng nasi grg kg tuk hubby (request by him).. dah hidang depan hubby...hubby soh suapkan... aku jawab.. penat lah.. hahahah.. aku citelah ape aku buat dari tadik... dia mkn tak abis.. aku kene abiskan.. penat taw... lom sempat basuh pinggan anak aku bangun balik...kalo nak letak tak pe.. Raesa minta dokong duduk punya.. tak nak baring atas lengan.. siap kene bangun jln2.. aku dokong sambil duduk dia nangis protest... gitu gini gitu gini.. kol 11pm tidokan Rasa dlm buai... pastu aku terus black out.. kol 2am aku bgn angkat Raesa tido atas katil.. dan susukan dia... kol 4.30am bgn lagi dan susukan dia lagi.. pump susu lagik... wahhhh bz aku... aku bukan komplen... aku suke ape aku buat... penat.. tp tgk wajah Raesa.. semua jadi bereh... hohohoh... skang die suke ketawa... amek gambo die cam hape dah... henpon penuh gambo die jek... biaselah.. dah ade anak gambo anak jelah kan...

oklah.. sape nak tgk pic Raesa yg latest.. gi lah kat FB aku.. oit.. aku tak getilah nak link kan... cam org lain buat.. sila click disini.. nnt tekan disini terus die ke link tuh.. perggg... maleh aku nak godeh.. tlg ajar aku ... huhuhuhu

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers