Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, August 8, 2011

Raesa at 1 year 8 month today :D



Hari ni Raesa umur 1tahun 8 bln... paling best dia seronok kalo baring.. pandang kiri tgk abah dia, pandang kanan dia tgk mama dia.. siap pegang pipi aku n hubby lagik.... dia seronok kot sebb org dia syg ade di sisi dia...




ni kat kiosk Pediasure... ade murah2... RM63++ je 1 tin 900gm .. aku leh sebat 3 tin jek... tk mampu nak bedal 8 tin utk dptkan tupperware harga RM100++



Sejak balik spital... mkn sgtlah payah... asek susu jek.... sejak umur Raesa 1thn aku bgdia pediasure, tp poo poo dia sgt lembik okay.... so aku kene cairkan sukatan... sampai lah dia masuk spital.... lepas kuar spital Raesa sembelit teruk.... kesian dia sampai peluh2 dingin... sekali aku rase.. sekali hubby rase.. tolong dia berak.. macam aku buat.. masuk ubatlah...tp tak jalan.. last2 gi tonggeng kan bilik air... kasik korek lah.. urut2 lah... dekat 5-6 hari Raesa susah berak... dah berak... jadi lagik.... pastu baru lah aku terpikir.. sukatan susu Raesa yg sekian lama aku cairkan... terus tgk tin dia.. ikut sukatan sebenar... hoyehhhh 2 hari dah solve problem... poo poo Raesa cun dah.... lawas giler... mkn pon dah ok...

Aritu last day sembelit abah Raesa cuti... hubby call... dia kata tak sanggup gi keje.. tgk Raesa teran tapi tak kuar... so dia lah handle anak... time balik.. aku tgk umh senyapp jek... pintu grill kunci.... kuar dari kereta... aku dengar.. " MAK YANGGGG" .. org tak nampak.... tup tup sat lagik.. ade minah tak pakai baju.. pakai spek mata.... huarrggggggg.... anak aku ni... mmg lerrr payah aku nak ajar panggil aku mama....

Masuk umah sunyii jek.. rupanya. masing2 tido... pose day 2.. alahai.... geramnya... kan best aku je yg cuti... hohohoh... nasib bukak tudung saji.. sume dah siap utk berbuka...

Arini dah hari ke 8 umat Islam sedunia berpuasa... so tak terlambat aku nak ucapkan Selamat Berpuasa di Bulan Ramdhan.. agar puasa dan ibadah kita diterima oleh-Nya.. amin...


No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers