Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, October 10, 2011

Henpon masuk air

Dulu aku ade post pasal henpon aku masuk jamban... sadis kalo ingat... lepas tu aku pakai henpon pekak punya, ehsan ank sedara aku,... malu.. gi jahanam lah org nak ckp.. pastu ade duit cikit aku bli henpon imobile yg sekalis pandang macam blackbery, 2 kali pandang... hmmmm cap china jek.

Oklah.. dari tak de, janji aku leh amek pic Raesa... pic cistat, pic berat aku ..wakakakak... ni cite mingu lepas punya lepas.. adehhh... aritu hari jummat, dari isnin till kamis aku dpt order cistat tk renti2, Alhamdullilah, so aku bgn kol 3am ader, kol 4am pon ader, kat opis ngantuk time bos ade jek, punya lah nak thn, siap minum air byk2... tghari jek, elok plak tk ngantuk2, so hari jumaat paling tk leh handle, aku dah mandi pon ngantuk, makan pon ngantuk, lepas magrib jek aku dah baring2, aku tgk Raesa berkeliaran tak renti2 bergerak... dh lah byk ari kene tido awal sbb nak bgn awal... abes drama2 yg aku ikut kene miss. So jummat tu, for sure Cinta Tahajjud aku miss tgk.. aku rase walo bilik aku gelap, pintu terbuka bg seNang Raesa kuar masuk bilik, aku teraba2 gak henpon aku mana pergi... tp ngantuk .. tidoo lagik, everytime Raesa kaco, aku terbgn, sampai aku perasan, hubby aku balik, tp aku ckp.. jgn kacau... org ngantuk giler, semlkm bgn kol 3am.. boleh.. aku boleh jek.. hahaha... bilik sentiasa gelap, cuma cahaya dari tv je buat bilik terang sket. sebb aku tk dpt cari henpon, org kata set dlm otak, nnt automatik akn bgn sendiri.. bende ni mmg terbaik, aku dari sekolah mmg buat gini, rase tk pernh miss..

Aku set dlm otak aku nak bgn pukul 4pg.. heheh ade order sket, kalo terlepas, aku tak gi keje sabtu tu... bukan wajib pon dtg... tetiba aku terbgn kol 3.55am... oklah tu.. mmg biase kalo nak bgn kol brape, aku bgn awal sket seperti yg aku set dlm otak nih.. btoll tak tipuuu... aku bgn tgk hubby aku tak de.. kuar bilik tgk dia tido kat sofa.. hampeh, aku kejut soh tido dgn Raesa, aku nak buat tart.. pehtu aku amek lah gelas steal atas meja komputer..sbb dah 2 hari kat situ, bekas air kopi, tp ade isi air putih lebihan air minuman Raesa.. aku amek nak bwk dapur.. apsal cam berat je nih, bilik gelap, dgn muka aku berdengung bgn tido... gi dapur bukak lampu... ngaaaaaaaaaaaaaaaaa..... henpon hakuuuu henpon hakuuuu... aku cepat2 amek, on kan tak leh, bukan bateri semua bagai ler... lap2, pasang balik, on.. hampeh... huhuh aku tak tahu kol brape lah henpon aku Raesa buat cam oreo.... hampeh btol Raesa... aku gi bilik aku cobet2 pipi dia tgh tido.. huuhuhuh... anak ohh anak... takkan lah nak bantai kan... ngeeeee...
ade gak pic2 tart aku lom sempat send gi pc...

b4 gi keje... aku kaco2 raesa sampai bgn... leh plak dia bgn cepat, kalo tak jgn harap.. mungkin hubby gi bukak lampu, dia pon sebok aku laki bini godeh henpon, nasib hubby pakai 2 henpon, so dia bglah hp samsung dia yg pad dh tk nampak nombor dah...aku taip cam siol kan meset... lambat cam cipan... sebb dah biase cam keyboard tu...

Bli baru? hmm tggu lah.. lambat btol bonus bln 1, aku bli murah2 jek.... hmmm Raesa.. Raesa... ape lagik lepas ni kan... pengsan mama tau...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers