Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, November 29, 2010

Cuti 19/11 - 22/11

Cite basi... hahahah.. aku sakit ati bile nak update tp pic tak de... pic sume kat camera akak aku.. dia nak pakai plak..... so aku cite jelah as diary aku kan

19/11... aku cuti sbb bbstr aku gi pahang.... ingat nk soh mak aku jagakan Raesa, tp cam best jek cuti.... so aku cuti jelah.... kol 1030am aku anta malaun sorg ni gi keje. sape lagik adik aku lah... kat holiday plaza...lepas tu terus nak ke jusco tebrau sbb nak anta servis blender, moto rosak... so aku ikut jln besar, kat trafic light simpang 4 dekat dgn hotel crystal crown, aku nak belok ke kota tinggilah... masa tu lampu ijau dari kanan, so kene hati2 kalao nak keluar, mak aku dok blkg, raesa aku dok kan kat carseat dia... so aku nampak lori.. aku tak mo lah keluar even selamat keluar tp kene tekan miyak laju2, tp aku tak mo nnt Raesa cam tersentak2 kat carseat dia... so aku stop slow2 ade gak 3sec pastu ... gedebabom........ oh ditabrak dari belakng..... oh celaka yerrrr.... aku kedepan sket utk tk halang laluan kete lain...aku keluar kete, nampak ade cine naik lori kata tak de pepe.. tak de pepe bende.. terkopak sket, kat cat kete aku terkopek lagik.. aku tgk pompan cine naik kancil buruk :P plate no JEV 3422. wat muka terkujat2 pegang stereng dia lagik keras kat situ.. alah bodohnyerrr.. cam musibat, berambos lah lah kedepan sket biar org belakang leh lalu.... pastukan babi tu leh kata aku salah, aku dah keluar, kenapa berenti.. hei babi. kalau aku dah keluar n brek.. aku dah kene sebat dengan lori lah bodoh... aku tak ckp lah gitu just dlm hati.. aku just ckp. nak settle cam ner... bayar ker report.... oooo dia byk cengkadak... ckp salah aku.. dia kata.. biase org akan tgk kanan jek.. bodo nyer babi nih.. tgk kanan tak yh tgk depan ker..... cam babi ko cakap kan... pastu aku amek no plate kete dia... dia pon nak amek.. tak takde hal.. pastu aku dgr raesa nangis, dia ikut dia ckp sambil tepuk carseat bb aku.. kata ini salah.. i kalo buat report, u mesti salah.. eh sundal btol babi ni.. tak de kene mengene dgn ko lah babi, lantak aku lah nak letak mana... aku dah cam tamil tgh bandar, halang dia amek pic carseat aku, saje jek.. kasi dia angin.... lepas dia dpt amek cam puas hati. aku ajak gi report tak mo... sial.... pastu aku soh dia admit, btol tak salah dia.... dia admit, tp ckp aku slah lagik .. eh sialnyer babi cina tua nih... pastu aku tgk raesa pon nangis, sbb aku mintak RM100, dia kata tak de, dia ade RM50.... aku pon mls nak layn, aku amek dan blah... aku mmg tak puas hati... tp aku sick layn babi tua tuh....

Aku terus gi jusco dlm hati bengang teramat2.. so utk melupakan ..aku soping utk terapi diri.... mula2 gi anta blender... hati gembira tgk kerenah raesa.. pantang dengar lagu... gelek2 aje.. pastu aku terus bersoping.. nampak huggies ultra RM27.99, aku leh amek 2 jek.... duit babi tu pon tak cukup..... mak aku amek penyapu.. cam muka babi tu gak... hish... lain2.... biase2 jek... bli mknan utk raesa juga aku..... pastu singah dunkidonat... raesa ngarok tak dpt capai donut.... kene bg donut yg kecik2 tu.. aku amek lah 4pcs, sekali budak jaga situ kata.. kene amek 20pcs kak.. tak bleh amek 4.. haram..... trpakselah kan.... pastu aku balik.... mls nak jln2 seluruh JJ.. penat ar....

Sabtu tak de bende buat kot.... cuma gi giant... pg2 buta. org lom ade.... so aku sonok amek pic raesa berposing2.. tp tulah.. camera pada akak aku... nak balik aku bg raesa naik menan yg masuk token yg nnt goyang2 ade music tuh.... amek vid.... dasat. sampai raesa tergolek... hmmmmm marah pak dia bile tgk vid u balik....

Ahad - tido makan tido makan dan 'makan'

Insin - Sultan Johor Besday. Johor cuti.. yuhuuuu...Plan gi umh mentua jek.. kuar kol 1230pm, mkn kat restoran, ahhh. belasah.. abes diet aku 4 hari... sampai umh saner. raesa cam demam... nak tido asek merengek.... kol 5 ptg aku blah nak gi kenek... Raesa demam.. 38dc..... 1st time demam.... tp sok dah baik sbb lom melarat aku dah gi kenek..... mlm tgk muzik2 separuh akhir, habis jek tutup... zzzzzzzzzzz.......

Oklah.. tu jek aku nak buat ingatan utk diary ku....


Oh de last one.... aku rase.. adik aku ni aku kesuweian... suwei satu badan..... thn 2003 aku eksiden.... org hentam blkgn kete aku, aku hentm kete depan, tak jauh dari keje dia...... thn ni dia keje johor jaya, aku amek dia keje.... aku hentam org plak.. mmg salah aku, aku admit.. n byr.... ni yg latest... aku baru anta dia.... sekejap jek ..org antam blkng kete aku.. hah. suweynyer bawak dia.... tu yg tak kawen2 tuh..... 1 sen pon dia tak bg duit, tu lom cita dia bwk kete aku eksiden, 4 kali aku rase.. 1 sen pon dia tak kuar duit.. haram jadahhhh... ....


No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers