Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, November 12, 2010

Itu Ini

Tak de kije.... tgk fb pon dah tak de pe.... tak de modal nak ckp.. so aku larik kat sinilah... main games wat masa aku pendek kat ofis, tau2 nak balik, keje lom buat lagik, eh tadik kata tak de kije... mmg ada keje, tapi tak nak aku hadap keje hari jumaat nan mulia nih.... ape best....

Moh aku cite pasal ape terjadi kat kehidupan aku, eleh cam best jek, tak bende pon.

1) Susu Raesa n Perangai Raesa...
Time biasa tu ok lah lagik, dia leh leka2 nak tunggu susu dia siap, kene plak ade iklan tv3, leka lah dia tgk tv, tau2 susu dah dlm mulut dia..... tapikkkk payah time dia tido, baru berape seken dia ekk ekk.. terus uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... sampai jiran pon dgr, jiran sebilik jelah... sbb mak aku selalu komplen apsal Raesa nanes mlm. Sbb cucu mak ni tahap kesabaran dia sgt nipis, double dari aku. senang cite, tak sabo....

So cam ner nak solve prob aku, maksud aku, utk menyingkatkan masa aku buat susu dari 2 minit nak ke less dari 1 minit... tgk tu.... 2 min pon tak bleh tggu.... dgn itu aku gunakan WARMER. mula2 aku try buat susu dulu, siap terus on warmer dan biarkan dia sentiasa panas, Sekali..... kalo dah tido, kadang Raesa ekk ekk.. aku tepok2 kasi tido balik, sedar2 dah 3 jam aku biarkan susu tu, so aku anggap susu tu tak fresh, bau kat puting dia pon enggak enak. Jadi aku pk balik. 'plink' aku rendam jek botol dgn air panas dlm warmer. So bile Raesa ekkk dan tahap kesadaran aku 80% tau Raesa nak susu, terus bgn, off warmer, bukak penutup botol, terus masukkn susu. DALAM BILIK TIDO ok. kat situlah warmer, kat situlah susu, kalo kat dapo.. lebih dari 2 min. Sebab, baru nak caro botol dgn matap pinar2 kene lampu, sukat air panas, opsss terpanas. opsss tersejuk..... opsss tersimbah tgn... tau2 Raesa dah berderai2 airmata....

Task is complete. Hahahah... tp abah dia tak bleh mintak tlg, abes susu bersepai atas meja.. wat semut dtg jek.. kakakakaka...

2) tu jek aku nak cite... kekekekek.... member ajk sembang lah plak kat ym.. so kensel nak cite panjang2.. boiiiiiiiiiii

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers