Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Wednesday, November 24, 2010

Shiroi Koibito

Sapa yg tak uke coklat, raesa kecik2 6 bln pon suke. Coklat pun leh wat gift. Boss aku kalo gi oversea selalu jugak bw coklat..... n3 b4 aku ade post gak. nasib aku google bahan2 dlm coklat.

Semlm boss baru aku dari jepun yg kene hantar kat shah alam dtg utk suai kenal. Hensem, pandai ckp english berbanding boss jepun aku yg nak kene hantar balik. name pelik lah drg ni, yg lama nama dia Tamaki, yg baru ni Hasushi... satu tahan maki, satu makan sushi.. kakaka...

so si sushi bw buah tgn. coklat yg kat atas nih, bile dia bg aku, rase tamak jek nak mkn sorang, tp dia kata for everyone.. kakakaka..... bos aku (jb branch nye) nampak coklat tu siap ckp, jgn bgtau org bawah... cis.... ko pon tamak yek... so aku rase aku nak bukak lepas gi lunch..

Kitaorang mkn chinese food. tak sedap lah, saleman aku order cam hape jek menu. tp burkkk.. kenyang... ske mkn nasi grg dia jek...

Balik opis. aku pon ngompel coklat, alamk.. sume bahse jepun, mana nak faham, dulu coklat bos aku bg bahasa cina tapi ade englishnya .. ni langsung, jepun semata... nasib baik otak aku cepat berfungsi, aku scan yg aku agak2 mungkin bahan2 dia, aku post kat fb kazen aku kat jepun.....

nasib dia reply cepat, takut aku tak tahn goda coklat nih.. kazen aku cakap ade shortening.. tak boleh makan daaa.. aiyakkkkkk.... nasib daaaa..... shortening might be from animallah kan.... eeeeeee... terus aku offer asst. aku.. amek lah bahagian aku, yg lain bg yg chinese saja....

Sok asst aku cite, coklat tu sgtttttttttttt sedap... ces.. hampeh...... so, dah byk aku dpt cok dr oversea, rata2 mmg tak halal dan meragukan... Lom tau lagik yg dlm malaysia, entah lahhhhhh.....

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers