Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, April 8, 2011

Raesa at 1 year 4 months today





Sekejap je ank dara aku dah besar, siap pandai memberontak lagik kalo tak nak... geram jek aku tgk... semlm bawa Raesa gi cek up kat kenek... sbb bulan lepas nurse komplen berat raesa tak memberansangkan, kene plak aku ckp dia tak mo makan, so kene lah aku datang semlm semata2 nak timbang. Time setahun raesa cuma 8.2kg, pastu raesa 1thn 3 bln just naik 400gram utk 2 bln so 8.6 kg, semlm aku ingat dalam lingkungan 8kg++ jugak... sekali aku timbang... 9.1kg. Aik.. dah lah mkn payah giler, asek dgr bbster dia komplen nak berkejar bg mkn.. masuk mulut di luek nya.. kalo aku kat umh, sng je nak bg dia mkn, bg mkn time mandi, kene letak tab atas sink, bg main air ,mkn sampai dia tak mo.

Semlm aku mmg tak leh kontrol dah dia... mmg tak mo duduk, jalan saja.. tp aku geram kalo dia dpt duduk lantai tak mo bgn.. sejuk kot.. best je duduk... as usuallah.. ank aku yg putis lagi comel loteh, dah lah peramah, mmg lah org suke.. tapik.. ade lak ank org tu kembar pompam laki, yg laki punyalah ganas, nak tolak2 ank aku, kang ade kene penangan kang.. hehehe...

After check up aku terus gi tabung aji gi saving.. saving wet mak aku... aku takde nak saving2. lepas tu aku gi spital kerajaan kat mahmodiah... nak mintak ubt provera utk turun darah aku yg tak turun2 dari Nov 2010.

Kat spital raesa lagiklah ligat.. semua org yg dia lalu dia sentuh.. dia tegur.. segala celah dia masuk.. hadoi... best btolkan.. sonok aku tgk ank aku membesar...

Oklah An Nur Raesa... kau lah permata hatiku, jantung ku... semoga menjadi ank yg solehah berjaya dunia dan akhirat... Aminnnn

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers