Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, May 20, 2011

Apa aku buat ahad lepas n wesak day....part 1 - end



Wesak day ade org keje tak.. ade ler..... tanpa drg .. camne nak isi minyak kalo stasen myk tutup, kedai mkn kalo tutup, camne kitaorang yg mls nak masak nak makan.. kakaka...

Pagi aku buat sarapan nasi grg... di sebabkan aku lama tak masak.. aku masak tak sedap... tp abes jugak di kerja kan oleh penghuni umh aku nih... kol 11pg aku kuar umah.. ko tau plan huby aku... dia ajak tgk umah.. nak survey2 dan bli motor...

1st aku gi develepor kat kempas.. KSL... sampai sana, drg tny nak umh cam ner... aku jwb teres.. dia kata dah abes.. monyok jek muka kan.. sbb kawan aku kata ade lagik.. so aku pon gi lah ke mount austin... 2 thn lepas project terbengkalai.. umh tu 4 bilik 2 toilet.. 20 x 70 RM154k kalo bumi... sekali aku tgk project dah start balik.. hoh... aku terjah.. dah abes jugakkk.. dah tukar developer.. harga pon dah naik ke RM194k.. sgt dekat pat keje aku.. tak sampai 5 min...huhuhuu....

Pastu aku gi huby kata nak makan ... nak bwk gi Asam Pedas Johor kat Mount Austin... last aku pegi time pregnant kan Raesa... Alhamdullilah Raesa mkn byk.. so makin pelik aku dgr ckp bbstr kata tak mo mkn... org kawin aritu raesa mkn sungguh2... kali ni pon... Huby aku sungguh tak selesa nak mkn tgk Raesa dah start enjin... aku lom mula mkn.. so dia cepat2 mkn.. terus amke Raesa main kat luar.. perggg .aku gak menghayati mkn kaasi licin semuaaaa hahahah... sedap plak... last dulu asam pedas dia cair jek.. kali ni pekat... tukar org ker... tp tokey akak tu same jek... sape nak gi kalo order air , jgn ler ckp kurang ice.. dia buat mmg kaw kawwwww... malu je aku.. mula2 kata kurangkan ice.. dah minum 1/2, tlg penuhkan ice.. sampai terkeluar2 ice dia bg kan.. sindir ke pe... caittt...




Pas mkn aku gerak ke Tiram.. tgk developer sana plak... huby kata.. tak syok btol mkn tadik... heheheh.... tak menghayati ye bang.... sampai sana... aku di sambut .. cewah... sekal tny teres... abessssssss.... alahai.. berputik penyesalan kerana tidak cepat2 beli rumah dahulu... (wakakak ayat tak tahan) yg ade .. rege semau 270k ke atas... mencebik aku dengor... tak mampu....

Dah lah.. balik jelah.. nnt tny memmber, biasenya.. ade je rumah di lelong... tggu jelah... so plan terakhir... bli motor... pe sebab?... ok.. motor yg huby aku pakai ni abg dia yg punya... mmg dari b4 kawin dia dah guna...pinjam lah tu... motor buruk der.. EX5... thn 2007 or 2008 abg huby aku pindah... so aku dgr bini dia cam cite lah susah nak ke kedai bawak INNOVA... aku dah ckp lama dah dgn huby.. pulangkan... pulangkan.. wat derkkkk jek... so last week abg dia call nak motor ni setelah 7 ke 8 thn pakai... hehehe.. so angin lah gak aku kat hubby, dah soh pulang tak mo pulang.. leh plak jam tu nak .. jam tu gak soh pulang.... angin je kan... sekali biras aku call soh pakai je dulu, nnt2 pulang.. sbb ank dia pompan tak de lesen tu nak pakai gi bwk keje... ok ler puan.... aku pakse huby aku pulangkn cepat, bli motor baru... so ni yg huby aku bli je yg baru... motor wave kot.. aku pon tak tahu nama motor sgt... scrambler aku tahu lah kakakak...

So tu jelah aku buat di cuti2 time... kalo tak tidoooooooooooooooooooooooooo je kat umh.. boring... .. tata...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers