Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, May 26, 2011

Kelas Aneka Tart

Wooooottttt.... gemar makan Tart, Cheese Tart, Fruit Tartlet, Egg Tart... itu lah buat aku lama dah pendam nak belajar. Akhirnya terlaksana impian aku :P . Lebih2 lagik tokey buat tart malas nak buatkan order aku :P so sejak tu aku gerammm jek kan... so aku nak amik kelas dgn dia jelah... last2 semlm baru aku dpt belajar...

Aku siap amek 1/2 day semata2 gi kelas ni. NAk tggu kelas dia bukak, mmg sabtu petang.. sapo nak jaga anak aku daaaaa. So semlm sampai kedai si Nina ni aku round2 kedai dia byk jual bahan kek, tart serta peralatan membaking. Ske aku je guna ayat membaking. Bile dia kata ok jom, wah berkocak jantung ku cam nak amek pekse SPM. Dia bg resipi dan start buat tart crust. Hok aloh, very the easy ye... sekali start gentel masuk acu, aku faillll... cam cacat jari2 nih nak bekerja, cukup 1/2jam Nina cek keje aku.. huhuhuh buruk je kan.. ade tebal ade nipis.. pas dia blahkan diri... tiba2 aku terer plak buat.. adakah sbb anak2 dia on cd Barney... aku rase cukup 4 kali round cd Barney tu berputar, aku pon siap.. ade acu kecik, ade acu besor...

Aku mula buat Blueberry Cheese Tart, eksaited aku tang ukir atas cheese, very art ok... lepas tu diikuti egg tart, Fruit Tarlet, after that yg paling sonang... choc Tart... Rase cam tak caya aku leh buat tart2 nih cantik2.

Niat kat hati mmg aku pon nak berniaga, tapi cuma COD sajelah... buat duit tepi, sementara aku leh gunakan komputer company ni kan... kakakakaka... ape ape pon aku akan updatelah pasal harga ker, tempat ker, ape2lah.. janji order open start June 2011. Oklah enjoy the pictures..














No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers