Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, June 16, 2011

Ooo Obat Ooo Obat Mari Makan Obat...

Hei... badan sakit2.. kita mesti cari alternatif utk cari ubat... b4 ni aku ade wat entry pasal sakit pinggang.. sakit belakang lutut... sampai gi spital peh tu tak tahu punca... wargggghh... sampailah mak aku bg mkn pil pecah angin, mentiba berkat izin Allah aku baik dgn segera... paling dasat yg sakit bakang lutut... gi berurut makin bengkak kaki.. siap tak leh lipat lutut.. jln kaki heret... aku ingat aku dah nak cacat.. then teringat mkn ubat pil pecah angin.. aku pon test mkn b4 tido... sok bgn tido.. kaki ai leh bengkok2 n rengan... alhamdullilah.. sejak tu aku make sure ubt tu sentiasa ada... asal berat jek.. aku mkn... bukan berat badan... berat penuh angin.. sendiri kene sendiri tau lah..

Aku tak tahu lah nama ubat ni.. kotak dia dah buang... aku bli kat sensei... tp botol dia ade tulis REN SHEN JIAN BU XIAN CAO TAN .... jgn tny makna dia... wo pu ce taw... btl dia cam kat bwh nih
Lately ni aku bz dgn order aneka tart aku, badan aku longlai... sbb straight aku bgn tido kol 4am everyday... aku dah tak leh handle dah.. tiba2 mak aku .. mak aku lagi.. thx mak sebab prihatin.. huhuhuh.. ok.. mak aku bg ubat makjun... wowwwww nama ubat or pill tu MAJUN DUA ISTIMEWA... khasiat dia.. sakit sendi tulang, sakit lutut, sakit urat, PENAT, sakit bahu, lumpuh kaki, tangan bengkak, SAKIT PINGGANG, LENGUH SELURUH BADAN, lemah tenaga dan ANGIN SEMBILIK. errr sembilik tu ape.. sembelit taulah...Sesuai utk laki n pompan....

Mak aku bg time aku gentel kulit tart aku... aku mkn jelah 2 biji... Linkpas siap keje aku tido.. u know what... aku tido kol 1.30am.. set jam kol 4pg... tapikkkkk sebab sedap punya tido.. alarm tak dgr... pukul 6am aku bgn.. kelam kalibut aku nak siapkan tart aku 150pcs... aku siap gugah huby aku tlg aku.. mampos.. u know what... aku rase aku cam segar jek... laju je aku buat keje.. rase tenaga aku full loaded.. wow.... so ubat dia seperti kat bwh.. aku bli kat pasar borong pandan....



Oklah.. pada yg byk angin... sakit badan.. leh lah try ubt yg aku dah try nih.... mujarabbbb.. Insyallah... =)

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers