Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Wednesday, February 22, 2012

jangan dikenang orang lama.......

Aku kan... suke verangan... mmg kaki verangan.. tapi aku mmg tak suke pangai tu.. tp dia dtg sendiri.. heheh.. ni lah... lagu AWI RAFAEL - BUKANKAH AKU... jom kite baca2 bait2 lagu nih ...

cak.... boleh tahan ganteng mamat singapore nih...

Hancur hatiku hatiku ini
Meskipun tiada pun yang tahu
Aku berdoa aku kan cuba
Meskiku tak lagi percaya
Namun ku masih tetap mencuba
Hampa hati yang ada di langkah kaki
Namun tetap ku menanti
Bukankah aku yang kau mengatakan cinta
Bukan diriku yang kau janjikan semua
Luluh hatiku menantikanmu
Menantikan jawabmu ohh
Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
Namun ku tetap disini menantikanmu
Sampai hatimu tinggalkan aku
Namun cintaku tetap hanya untukmu
Bukankah aku yang kau mengatakan cinta
Bukan diriku yang kau janjikan semua
Luluh hatiku menantikanmu
Menantikan jawabmu ohh
Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
Namun ku tetap disini menantikanmu
Sampai hatimu tinggalkan aku
Namun cintaku tetap hanya untukmu


Sedih tak... sedih tak... padahal lagu ni tak related langsung dlm kehidupan aku sekarang.. sbb aku dah kawin. tapi aura feeling2 dtg.. aku layan.. tingat kat org lama.. bukan kah aku yang kau mengatakan cinta.. aku dulu malu ... padahal aku tangkap syok kat dia habis2an... tp aku diam je kot.. dia pon belah.. bile sampai abis sekolah aku tak respond2.... tipu aku tak cari dia lepas habis sekolah.. dah ade internet.. aku gugel nama dia.. tapi sebab face book aku jumpa dia.. masing2 dha ade ank lagi,, tp aku sentap ar kalau jumpa dia aku still lom ade ank.. 

So.. semalam aku feeling2 habis lagu nih... aku donlot lagu ni.. dgr ulang2 kat henpon.. tka muak2 aku dgr.. balik keje ulang2 dgr.. sambil bw kete.. sbb lagu slow.. bw pon slow... sampai kat area umh bbstr aku.. aku nak masuk kete... plak ujan.. mmg slow... aku nak masuk.. kete kat depan benti dan bg jalan.. aku ni masih feeling lagu ni lagik... masuk pon slow.. tapi.. krakkkk... motor sialan langgar depan aku.. dia tak pasan semua kete benti bg aku jln... gesel jelah.. kaler kete aku tercabut.. aku masuk area umh bbstr.. motor tu pon dah cabot... haramjad... grrrrrrrrrr.... (gambar tak de... sakit ati nak amek)

pas amek raesa aku biarkan raesa main2... aku gi cekek...hubby aku pon lom balik lagik... pastu b4 magrib aku nak baring jap.. sambil bukak lagu nih lagikk.. eh sambung lagikkk... tak sampai 5 min... papppp.. lampu takde... keliling umh aku semua ade karen.. apsal umh aku tak de... tk bayar api? please okay.. walau pon  bil RM250++ aku bayo tiap2 bulan... aku rase.. ni mungkin kes letupan aritu.. effect kat meter.. so aku call tnb... 15454.. 45 min dia dtg.. sekejap je dia betullkan...  nasib ujan.. sejuk sket... 


gelap - hubby aku tgh tgk org tnb buat keje.....

cian raesa... bergelap....
dah terang - eh abang.... abang pakai towel ayang lah.. kaler pink.. abg punya kan biru... yelah.. gelap.. lilin tak de tadik... kekekekekeke


so moral of the story... dua2 accident dan insiden berlaku buat aku tersedar... aku leka je.. ade benda terjadik.. leka lagi.. terjadi lagik.. nasib aku tak accident teruk time kat jalan besar.. tau2 dalam sungai jek.. hahhh... hish.. nauzubillah... lagipun.. ingat2 org lama pon buat ape.. bkn dia ingat pon.. tah aku yg syok sendri lebih2 ker... tapi pada si dia ye... semoga berbahgia hingga ke akhir hayat... sy nak buang awak jauh2... sy ada husband sy yang syg saya... dan anak saya... saya kene ingatkan diri sy selalu .... peace.. no war..

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers