Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Wednesday, February 22, 2012

Aku sambung belajar.....

Aku nak cite asek lupe.... bln February dah adalah kelas kedua aku. Aku sambung belajar kat UUM... jarak jauh lah.. under ATC Training dekat Danga Bay. Aku amek Executive Diploma of Human Resource Management.. yelah.. kene ambil dari bawah.. sebab aku dulu ade Diploma Accountancy.. Aku belajar dua 2 hari  saja dalam sebulan iaitu Sabtu dan Ahad.. 9am to 7pm... tp selalu balik cepat...Aku sedari jadi HR lebih menarik dari Accountant... 

2 kelas yang aku dah hadiri iaitu kelas Employment Law dan Occupational Safety and Health. Antara ilmu2 yg aku suke sgt2.. yang seronok... habis saja kelas 2 hari dah tak payah pk2 lagik.. cuma assigment saja... sebab.. aku tak de exam besar.. aku harap aku lulus dgn cemerlang... pastinya.. convo akan dibuat di UUM Sintok Kedah. 




Gambar aku segan lah... well student baru kan... yg ade pic curik2... lecturer singh yang kelakar... time ni tgh rehat... drg yg mkn kat kelas.. tny macam2 soklan.. aku.. cam biase.. buat muka faham2 saja sudahhhhhh.....

2 comments:

y@t said...

bagus2...aku doakan semuanye bejln lancar...aku nie hangin2 taik ayam jo..bila entah aku nk smbg blajar balik...hahahaa

noorcahaya said...

sambung blajar ape yg kite minat atau ape yg kite keje sekarang.... selain ilmu bermanfaat.. bagus utk increment n kenaikan pangkat.. heheheh

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers