Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, March 26, 2012

Kelas HR module Industrial Relations (IR) 24/25 March 2012

Before ni masa kelas pertama aku. ade blajar sket pasal IR tp just kias2 jek.. padahal time tu blajar Employment Law. So bile di terang2 aku cam sakit otak sket.. pasal pickett lah.. strike lah.. so aku pon cuba nak lari dari kelas IR utk bln ni... tp kawan aku Wan ckp.. better utamakan kelas HR dari class2 utk newbie. So aku pon.. hmm oklah... 

Masuk kelas sabtu tgk buku ..english semua tulisan.. adoiii... ayatttt semata2.. tak de gambo2.. dgn lecturer dia.. mula muka tak serupa mesra alam... cam garangg jek... asek nak tanya2 aje.. why why why.. nasib tak cam kat skolah dulu.. tunjuk or panggil nama utk jawab soklan...  lepas tu.. barulah nampak true color lecturer ni... oh nama dia... Khairul Anuar Juri ... org johor yg berhijrah ke KL... makin lama makin kelakar plak... payahlah.. dh lah aku dari pagi sampai petang nak control cun.  kang ketawa cam jin plak.. tp kat sana ramai ketawa cam jin... nak nak polis pompan.. bergegar sore dia.. huh.. polis pon masuk blajar ek.. biaselah.. kelas dewasa mmg begitu.. macam2 lapisan umur dan kerjaya ade... 

Hari pertama... boleh lah jugak ketawa. tapi aku ngantuk giler all day long.. mmg tak masuk otak sgt.. aku sgt bimbang huhuhuh... kang quiz tk geti jawab.. tp happy lah.. nak nak dpt voucher RM200.. happy nya kite...

Hari kedua.. aku rase aku segar sket.. belajar just 1 chapter. lepas rehat ada quiz.. adoii... even leh tgk buku.. aku takut dia soh bg idea utk aku terangkan jawapan... sekali.. hmmm gile senang... cam soklan budak2 skolah.. jawapan terpampang dlm buku.. kekekek... siap berbincang... hehehe.. semua mmg bincang2 pon... 

Kemuncak bile nak buat presentation... gruop aku yg pertama sgtlah skema... nama group pon LADY DIANA... yang lain.. Lady Gaga, First Lady, Ladybird, Lady Like dan tak boleh blah.. Lady Ker, der? sbb ade 3 ekor kumbang... yang lain pompan semata... tapi yang menjadi kitaorang pecah perut bile grup ladylike buat presentation sbb drg belakon..  aku nak cite pon tak geti.. sebab semua masih terbyg di mata aku nih.. 

Terima kasih buat Lecturer aku yg betul2 make my day... sampai nak gi keje arini pon cam eksaited .. padahal whole week tak de kat umh siang hari... 2 hari penat belajar macam aku dpt cuti panjang 1 minggu.. gitulah yg aku rase.. naik keje hari ni.. otak ringan jek... stress ilang...alhamdullilah... 

Walaupun kat Danga Bay sebok ade Expo barang2 baby.. aku tak dan pergi walo dekat jek...


pssstttt... some one like me...huhuhuhu... nahe nahe... not available...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers