Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Wednesday, May 8, 2013

Saya dah kembali... caiiii...

Assalamualaikumsalam w.b.t

Lama btol tak berblog.. sebab... pc aku lah.. pc kat opis.. kat umh tak de.. lg lah dh jahanam.. kat opisnya dah nazak.. baru nak sign in je dh hang pc ni... so aku amek kesempatan.. menghentak dan mengetuk kuat2 pc bg rosak.. tp tak mampos2 gak.. sampai lah.. nyawa dia di cabut... bln 3 aritu.. innalillah... dengan ini... dgn pc baru yg bos aku terpaksa beli... so.. aku nak balik semula ber blog... habis cite2 manis masam aku berlalu begitu saja... ma baby pon dah besar.. dah jadi ank dara.. hari pon Raesa dah berusia 3 thn 5 bln tepat... tp blom sekolah lagik.. sbb masa awal thn cam kecik sgt aku tgk

tapi syukurlah... aku mula kan hari ni.. selepas PRU13.. kalo tidak.. bahsa aku manis2 akan keluar sana sini.. walaubagaimana pon... aku selalu senyummm selepas parti kesayangan aku menang dan terus memerintah di malaysia... ok.. tutup buku PRU13.. kang cite tk abes2...

pasal Exe Dip of HRM aku pon dah abes belajar... tinggal convo bln 7 ni before puasa di Kedah.. haii. tk sabar nak jenguk kedah lagik, lagik2 Datuk Paduka Muhkriz menjadi MB di sana.. eh cite lagik pasal politik...

oklah... dah kol 5 lebih dah.. nak pulang... leh plak terdetik nak jenguk sini... sblm tu.. jom tgk gambar2 baru kami.. cewahhh...


celak itu mesti hari2.. mesti lentik ye ujung dia.. kalo tk ngamok

melahirkan 3 baby baru pada hari pembubaran parlimen 2013 :p

my sweet candy crush saga hehehe

BB1M rm250 yang blom guna lagik till now..

mentua dah duduk dgn kami di rumah mak aku sejak awal april 2013, kesian my mil... why? nnt ai cite

kek besday my mom ai buat sirik.. feeling shantik sgt ek tu kan...


that all for today... bubbye...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers