Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, October 26, 2009

Hepi Besday To Me

Cupcake ini hanya hiasan semata-mata



Woitt.... semlm 25 oct 2009 besday aku yg keeeeeeeeeeeeeeeeeee keeeee keeeeee 31thn dah... ye ke.. bukan 13 ke.... tp ramai terperanjat beruk gak aku ckp aku dah 31.. sbb dorang ingat aku 27-28 .wahahahahaha..... cuma tu lah.. ipar2 aku.. dengkilah aku cite.. dorang kata aku cam dah 36-37 thn... ek ek leh... lagi sorang anak sedara aku umur 15thn.. tny umur aku.. dia leh ckp.. eh.. tua nyerrrr... ingat baru 20 lebih... hmm sebbek ade ayat last tuh.. kang ade kene silambam ngan aku... Anyway aku tak buat ape2 pon... tak de mood nak jln2 ngan hubby.. ingat nak tgk wayang ke.. mkn2 ke.. tp semua kensel... sbb perut aku sakit... nak kata lapo.. dah mkn.. nak kata tak poo poo lagik.. udah 2 trip... sooooo aku byk dok n baring jek kat umah.. layan cite dongeng Wahyu Si Anak Angkat kat tv3.... best jugak cite tuh.. sbb org lelaki leh kawin 5.. ceh... apsallah aku layan cite bongok tuh... Thanx to all mypren yg sms ke mms ke utk wish besday aku... kalo dulu ujung wish mesti kata may all ur wish will comes true.. eh betul ke ayat aku nih.. belasah jelah... tp tahun nih lain dah ayat die... semoga melahirkan bb yg comel dan sihat.. kebykkan ayat camtuhlah...ehehe... Oklah... aku nak mkn nasi lemak ayam goreng.. tak tahan2 bau die menyelinap ke deria bau aku nh.... ok bye bye

7 comments:

Suhaila Tahir said...

hepi besdayyyyyy

noorcahaya said...

tq lah Su.. ayang pon nak wish.. hepi belated besday to Su.. hehehe.... kite ni dah lah lahir tahun same.. kawin pon same tahun.. banak jek ko tak tggu heh heh heh

Suhaila Tahir said...

sou ne...lahir tahun sama, bulan sama, kawin pon tahun sama, bulan sama...beranak??? hehehe...ada peluang lagi lepas ni kalo nak saing..kihkihkihkih

teringin lak anak kembo...best ke agaknyer erk?? ishh ishh ishh

noorcahaya said...

insyaallah leh kembar.. dah dasar beradik Su ramai dpt kembar.. heheh...

&ita maternity said...

happy besday ye.dekat je2 bday kita hehe.sy 26/10.

Intan Azmira said...

selamat hari lahir....kuang2..dah tua erk...mati2 igt kek ko td..rupanya hiasan semata...

awas!!!!kencing manis

noorcahaya said...

mekasih lah.. aku tak rase tua pon.. tau tak pe.. kalo tak aku dah order satu kek 2kg sponge bob punyalah... pakkal jek.. tahan jelah...

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers