Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, October 22, 2009

Pregnant 7 bln dah

Uhhhhhhhhh boring siot nak post entry.. sebab tak de gambo.... snap pic hp hubby tp tak leh transfer ke pc sbb cabel dia rosak... penat aku posing... kene tggu hp baru blutot je nnt.. tp tu sume gambo dah basi... anyway... on 16th Oct. aritu buat kenduri kat umah.. doa selamat utk aku 7 bln... patut 15hb... tp jatuh hari khamis.. tak de org yasin leh dtg.. sebb semua berkumpul kat surau n masjid.... sebetulnya aku just nak antar pulut kuning kat surau khamis tuh.. tp mak soh gak buat kenduri termasuk tahlil utk arwah2. ok jeklah... ko bygkan mak aku yg ala-ala degil tuh... degil tuh menurun kat aku plak tuh... mak aku dah tau dia tgh tak sihat... aku plak dah gini rupa.. nakkk gak buat kenduri... aku ade kakak.. 3 org.. dok tak jauh.. tp semuaaaaa dtg jadik mak datin jek... so aku amek cuti jumaat lepas.. dari pagi buat keje tak renti2. renti kejap solat jek... sebbek solat duduk.. hmm dah lama tak solat diri pon... mak aku asek baringgg jek.. tak sihat kan... paling sadis aku buat epok2 atau karipap... adelah seratus lebih.. yg sadis nya satu dulang kene hempap ngan termos nasi.. mak aku tak nampak.. sebb aku dah tutup pakai sokkabar... arrrr.. penyek..... tension tak tension lah...

menu yg lain rendang ayam, udang sambal petai, nangka masak lemak, kerabu, kuih bakar, lengkong roti...pulut kuning n nasi putih... masak yg senang2 jek... tp tulah.. buat sorang.. mak just masak lemak dan kuih jek.. pastu dia serender... so pas abes kenduri... aku just masukkan lauk pauk yg ade lebih2 tuh masuk esbox .. pastu bammmm.. pengsan ar.. tido sampai tak sedar2.... sedar2 jek habis kaki dan tangan aku bengkak yg sgt2.. uwaaaaaaaaa.... 2 hari camtu jek... tido soknya barulah terganggu... sbb tgn bisa amat2

hari selasa lepas aku gi amek bsp.. result cantik... bile jumpa doc semlm kat pakar O&G HSA.. doc senyumm jek.. tak bebel.. berat pon turun as aku target... so total berat aku sepanjang preggy nih naik 6.4kg jek... bb pon berat dah cecah 1570gm, uri dah naik keatas.. tapi bb still breech.... hmmm tak po lah baby.. kalo baby selesa camtu. camtulah ye.. di takdirkan kene c-zer... c-zer jelah.....

oklah sok my pregnancy dah masuk 31weeks... ngeeeeeee serem lah pulok....

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers