Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, March 22, 2010

3 minggu terperap.. akhirnya

Pas majlis ujung bln lepas... aku tk jalan2... dokkk jek umah... ade sekali tu.. bb dah siap shantek2... pastu mak bapak die ngorok terover.. dah kensel nak jln... tak de nak jln mane.. aku nak gi jusco tak jadi2 sbb nak cari milk bottle & food warmer...

Sabtu mlm aku patut gi tido umah mertua aku.. sbb lama tak kunjung sbb telinga dah kebas dgr org kata.. dah dpt anak jaranggg jenguk mertua... tp kensel sbb bb batuk n selsema.. gi klinik pastu paln gi sok jek.

So semlm konon plan nak breakfast roti perata n nasi lemak pastu terus gi umah abg ipar aku n mak mertua aku... hampas... pas subuh tido balik... bb pon same naik tido melewat... sampai aku terpaksa kejutkan bb.. kol 10am br nak mandi... tgk kat dapur ade sarapan.. karipap.. jemput2 n roti telo... belasah jelah walau lom gosok gigi.. dah gosok gigi nnt tak sedap dah. hahahah.... pas aku mandi kejut hubby aku yg tak sedar2 tu sambil bebel kata nak kuar pagi... last2 kol 11 lebih baru gerak.. gi umah abg ipar aku ade sbb... hubby kata anak sedara die nak tolak hp.. lepas hp dijumpa.. tk de org call pon.. yolah tuh.. haha.. aku pon nak ler.. sampai saner.. abg ipar aku kata die nak pakai.. hampas... sebbek biras aku masak... ilang lapo aku.. hahah...

Dekat kol 3 aku gerak ke umah mertua... wa bengang ngan mak mertua aku kan.. tk pelah.. die sporting... bb aku pon tk meragam... b4 aku leaving nak ke jusco kol 8pm.. mak mertua aku panggil... dia bagi aku something for my bb.. hmmmm adoyai.. napelah mak mertua aku nak membazir kan.. belikan bb gelang emas... aku yg sememangnya tk minat emas... so aku pon tk minat nak kena kan emas kat anak aku... so nak amek hati .. aku ckp kat hubby.. time gi umah saner je pakai...


Pastu aku gerak ke jusco... aku dah soh hubby kuar kan stroller.. die kata tk payah.. okay... jgn ngadu kata penat... pastu kitaorang terus ke bb department.. nak carikbende yg aku ckp tadik.. perggg... baju2 yg menarik... ku pendam kan dulu.... dok cari2.. yg aku mahu tu tak de... yg ade mahal sket... multi function sterilizer siap sekali food warmer... rege rm245.90.. ade sales dptlah rege rm199.90... aku cari brand ni tp patten lain... sales saner kata.. yg aku cari tu tgh order.. lama dah order tp tk sampai2.. rege die baru 199.00 kalo tak de diskaun..walaupun aku leh dpt kat internet harga 179.90 tp aku was2 nak guna credit card aku kat internet... so.. hubby bg green light... hambek jek... even aku tk tau ade diskaun 20% time tu.. bile byr.. wah berbaloi2... cotton buds pon ade 20% diskaun... wah... tp aku pegang playmatt jek die... die tak kasi.. huhuhuu... aku pon ade angkat 1 hamper utk member hubby aku.

Pastu aku makan kat foodcourt situ... ns grg kampung.. hmmm kureng sbb tk de ikan bilis.

Pas tu aku gerak gi tingkat 1 utk bli baju hujan hubby aku.. sejak aku keje.. hubby kene bwk moto sbb dah tk leh saing aku.. die selalu OT.. balik lambat... aku pas balik terus kene amek bb kat bb sitter.. tk mo menyusahkan bb sitter aku... kalo aku balik.. dah tercongok dia ngan bb aku depan umah die....
Time hubby belek2 baju hujan.. bb aku dah penat kot.. nak tido.. so.. ngaruk.. tk nangis cuma terpusing2 tk selesa... aku dah naik hangin tgk hubby belek baju ujan lama2... last2 aku ckp.. cepatlah.. tak kesian ke tgk budak... die pon bgn.. amek je ape ade... jgn cam marah2. time nak byr.. gelabah aku laki bini... handbag aku die tinggalkan kat tmpat baju ujan tuh..ngeeee... nasib baik tak jauh... ade lagik beg aku.. kalo tak... aku thn semua org keluar dari situ.. ewah.... pas byr cepat2 nak balik.... tp bb aku tgk dah okay dah.. dah ilang ngantuk die kot... sampai umh kol11pm...






No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers