Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, March 29, 2010

Mukadimah Diet.....

Kat fb aku ade post pasal aku nak diet.. diet avoid rice... tk mkn nasilah... so.. 1 org support aku.. 1 week aku tk sentuh.. so aku dpt kompol 10 org... heheh.. sebbek tak semua member fb aku support.. or mungkin dorang terlepas pandang shout aku tuh.. ... so aku jnji nak update every single food yg masuk dlm mulut aku everyday.. memandang kang payah update hari2.. so aku buat every week jelah... every frid aku update melas aku n berat aku.. hohohoh... so nnt kan jumaat.. aku update... tu je aku nak ckp....

4 comments:

Suhaila said...

ayang..su pon rasa nak diet ler...
tapi tak mau diet makan ler...nak banyakkan senaman...harap2 menjadi ler

My Life, My World said...

tu la... Aku akan diet gak tp x la macam ko kot...hehheh... Just aku akan avoid mkn makanan berat waktu malam la, siang hari pun akan aku cuba ringan kan... Insyaallah Malaysia Boleh!! harap2 sebelum adik aku kawan bulan julai sempat turun...hehhehhh

noorcahaya said...

Su.. senam tu hm tk sempat ler.. tp nnt kalo condition dah boleh gi gym.. time rase sempat lah.. bb pon dah besar sket...

noorcahaya said...

piza.. adik ko nak kawin yer... hah.. baguslah.. so ko kene bg tekanan sket kat diri.... aku pon leh mkn nasi myk nnt... hahahah... setakat ni aku kene diet 11 weeks.. awal bln 6 dah abes... tp tk delah lepas habis diet aku nak langgar segala.. rugi beb.. control selagi yg boleh.. KITA BOLEH.. aduhhhh.. teringin bende pedas..

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers