Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, October 11, 2010

Happy Birthday Lala at 1 year.







Woitt. kembali bersiaran.. Sabtu lepas aku maleh nak gi keje.. lagipun huby aku sakit... tp agenda aku nak ke rumah Anim tetap di teruskan. Lagipun aku dah blikan Lala present. So aku kenelah drive sendiri. Cuak jugak.. Mane tak nye.. aku gi google map directionnya mmglah kat pontian, tp bile zoom, taman nilam atas laut.. gilo.. so tny abg long aku dekat jek. so aku tarik napas..

Aku gi dgn raesa n mak aje. 1jam perjalaan plus sesat pusing2 sket... umh anim dekat bener dgn kg mak aku.. so kalo balik aku racing ajelah..

Sampai sane. ramai gak tetamu, dgn anim sempoi bertiset n jean, konon nak tunjuk drumsticks dia yg dah ilang, yolah.. kamu dah kecik dari mula2 aku jumpa, yg habis ilang kating.. skang rase huby ko jek yg makin membesar. huahuahua... kutuk org tak hengat aku nih... aku ingat time potong dha lepas. so aku pon ape lagik.. 2 kali trip. nasi beriani n mee rebus... mak aku pon samer... time anim kuarkan kek, hati aku bebunga2. mak aku asek ajak balikkkk jek....kalo yek pon tggu lah Lala ptg kek.... wawawawa.. kelakar... nak soh Lala tiu lilin, tapi lilin taruk jauh. so air lioq jelah berderai atas kek. hmmm sedap.. penambah perasa.... pas ptg2 aku pon nak blahkan diri.... tapi anim thn soh makan kek.. amboi besar ko bg nim... aku pon malu2 dgn tak malunya, amek bekas polystrin bubur aku serkupkan aje disamping aku rembat sekali cupcake, apam mekar dan oreo.... so aku selamber je balik sambil sempat tumpahkan air kat meja dorang. wakakakakak.. aku blah je sbb tuan umh kata tak pe....

Aku balik sempat singgah umh abg long aku jap, nak amek mesin urut kaki OSIM, hoh hoh bagus.. kaki aku pon penat. boleh lah aku urut2.


Kesimpulannya.. aku drive jauh2 berbaloi2, sbb makanan yg sedap2 sampai tak leh dpt nak rase pulut kuning dgn rendang n sambal udang, puding n kuih muih, 1 dah kenyang, lagik satu raesa ada....

Harap Anim suke kan present aku bg.

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers