Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Wednesday, August 12, 2009

1st Award?


Aku sebenarnya tak tahu sgt award mengaward neh... tahu baca blog.. mengomen... tu jek.. pastu member aku soh kutip award.. eh eh.. segan aku.... sekali dia ade tulis blog.. kata kalau org dh bagi jgn sombong.. hehehe.. ckp kat aku lah tuh ek... bukan aku lah aku rase.. salah sorangnya lah... dia soh gantung ek.. yelah.. aku gantung... thanx kat member aku yg jauh katttt ermmmm pahang ek.. lupe plak EYNA.... aku pakai copy n paste lah.....


Kalau ikut syarat2nya...

  • Kena letak award ni di blog
- bereh
  • Bagi award ni kepada 10 blogger yang rapat dengan anda atau yang anda senangi dan memberi inspirasi kepada anda
- aku rase mane lah ade 10 blogger... 2, 3 org jek aku kenal dan ter kenal.. hehehe
  • Memberitahu penerima award ni dengan memberikan komen di blog mereka...
- ni kompom aku tak geti nak buat.... tak geti arrr. jgn pakse akuuu.. kehkehkeh


Anyway.. aku tak paham lah award nih tuk ape.. anyone can explain to me...

3 comments:

Eyna's said...

Mekacih lah ko sudi trima award dr awk cun dr Pahang ni...ngeh3...

Aku pun tak pasti tujuan utama award tu...aku just anggap penghargaan dan ingatan dr kawan2 blog utk kita...

Keri AlHaj said...

Haha... tahniah.. dpt award.

Kena ambik tau. tu sebagai tanda kawan2 kita ingat kat kita... so, sebagai menghargai org yg ingat kat kita tu, kenalah kita gantung kat blog masing2... errr, agaknyalah...

noorcahaya said...

Eyna... i lap u lah..


Chime... i lap u two lah..

sape lagik nak kene lap ngan aku neh... meh komen..takut lah tuh...

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers