Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Saturday, August 29, 2009

cerita semlm.. huhuhuhu...

Mlm smlm aku tido umah adik ipar aku yg mak mertua aku... tuan rumah balik kg.. nak sambut merdeka.. so aku tak kisah sgtlah.. sbb aku dah ckp kat hubby ahad kene balik sbb ade org nak dtg cat umah tapi tak de org lelaki tlg tgk-tgkan... so aku bertolak dr umah pas solat isyak.. hubby dah ade kat saner.. dia naik moto jek ari ni keje.... hubby ade pesan bwk ubat2 demam, batuk ke selsema ke... kata cam nak demam...sampai sana patutlah aku tgk hubby aku kusut semacam.. rupanya... ipar aku tu saja balik nnt hari merdeka.. bini dia tinggal sana.. kata nak berubat kg.. kata dlm perut dia bengkak.. as usual.. semua tu alasan...kalo dah kaki bomoh. kaki bomohlah.. patut gi spital ke klinik ke.... tak bertimbang rasa langsung.. tentu2 aku laki bini bekerja.. then aku ckp.. bwk jelah mak balik... susah kata dia.. anak abg dia nnt mula sekolah.. sapa nak tgkan.. habis tunggang langgang.. dan ape aku kasi idea semua ade je jwban dia. Patut hubby aku amek anak abg dia utk jaga nenek dia ni mlm smlm.. sbb hari ni aku keje gitu juga hubby. tp dorang bagi mcm2 alasan tak mo dtg jaga nenek dia... tu yg hubby aku kusut semacam.. senang cerita semua lepas tgn...

Pagi ni cuma sorang je leh harap.. adik ipar aku yg bungsu... minta bini dia jaga kan.. soh dtg kol 7.30pg tadik.. dah ckp byk kali smlm... so kul 8 pg aku gi keje dulu... then aku sms hubby.. tny kol brape dorang dtg... hubby jwb.. tak tahu.. tinggalkan mak je gitu.. nasiblah.. adoiiiiiii... payah... pompan sorang nih mmg cam gitulah.. dari dulu.. tak pernah punctual..


So.. harap.. tahun depan aku bwk mertua aku balik umah... suka tak suka.. mertua aku kene ikut... aku muak dgn sikap beradik hubby aku yg semua pentingkan diri sendiri... mmg lah dia tak selesa sbb aku tinggal ngan mak.. tp mak aku selalu ajak mertua aku dok umah utk teman bual...
ni tak tahu lah... hubby aku kene dok umah adik dia lagi sampai bile tak tahulah.. biras aku tu sanggup tinggalkan suami dia terkontang kanting jaga mak dia.. mkn pakai semua kene urus sendiri.. dah menjadi kebiasaan bagi pompan tuh... aritu sebok dgr kata dia nak keje balik kat kota tinggi, tp dok kg dia.. bila tny sape nak jaga mak.. senang je jwb.. laki dia ade..... SELFISH...


No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers