Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Wednesday, August 19, 2009

e-Card dari New Zealand



Cantik tak.. aku ske gi blog kak nurkasih ni.. aku tak tahu tu name dia ke tak.. tapi yg penting nurkasih drama tgh meletop kat tv3 setiap jumaat pukul 9mlm waktu malaysia.. hhehehehe... mmg tak penah bbual ngan akak nih.. tapi sentuhan masakan dia aku kagum... tp ramai lagik aku kagum... pastu dia dok new zealand.. adakah aku berkesempatan gi melancong kat sana seumur hidup aku? hmmmm .. tak tahu lah... yg penting.. kota Makkah aku perlu pegi dulu....

Anyway......... Selamat Berpuasa Di Bulan Ramadhan utk semua umat islam terutama member blogger aku .... pose jgn tak pose.....

1 comment:

noorcahaya said...

Salam Ramadhan Pakkaramu... mintak lalu singgah blog PakKaramu... uuuu... blog panas lah...

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers