Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Tuesday, August 11, 2009

Jalan-Jalan Shopping dan Makan

Hah... jumaat lepas aku amek 1/2day, menunaikan janji pada kawan aku.. kalo aku preggy aku belanja dia mkn.. ckp pe jek nak mkn ape aku belanja.. hihih dah masuk 5 bln baru lah belanja selepas frasa2 mabuk aku dah hilang.. ari tu aku amek dia kat EPF, dia anta kete kat keje suami dia... aku terus ajak ke kotaraya. dah dekat dah situ... kat kotaraya ni.. rase.. ramai melayu, kene plak dorang solat jumaat kat dlm situ... walaupun takut2 dekat Selsema Babi... redah jelah... adelah jugak yg pakai mask... aku dtg situ just nak cari seluar panjang tp lain jadik.. aku tlh memboroskan diri dgn bli skirt labuh dan dress peknen... hmmmm... rege.. jgn ckplah... beli kat butik.. paham2 jelah.. rase cam nyesal plak.. kalo rajin carik kat luar.. rase separuh harga kot.. hihihih.. tapi aku mane larat jln2 lama2.. dekat kol 3pm aku ajak dia gi mkn.. lame benor tggu member aku belek2 baju anak dia..

Kuar dari Kotaraya terus ke Pelangi Jln Serampang... kedai baru..nama kedai MOET... rekemen dari member aku yg buat kek kat pasir gudang.. tgk blog dia.. mengecurkan aku... tapi sampai sana... alamak.. dia tak mention pon kedai cine...name kedai MOET dah cam name org melayu... kat depan kedai die ade tanda PORK FREE... erm... hmmmm... member aku dah beria-ia ajak masuk... masuk jelah... cam aku.. aku ok lagik.. rase.. kalo hubby aku.. jgn harap masuk tempat2 nih... kat dlm sekali aku tgk ade jual arak... dlm dia mmg class... aku tak amek lah gambo sekeliling malu ar aku... cam nak buat perancangan merompak plak.. duduk2 jek malay girl dtg amek order.. aku nak mkn chicken chop, member aku lamb chop.. air samer.. fresh orange... sat lagik tuan kedai dtg melayan kitaorang... terus sebut nama Nina.. membber aku yg rekemen tuh..aik... aku rase kan.. aku org kedua malay kot makan situ.. semacam jek... hbis kuar cite kedai dorang kene rompak 2 kali... mintak idea utk buka pose.. alahai.... maleh nak layan.... hmmm dorang serve mmg cepat.. tak lah berjanggut aku tggu... foods nyer mmg sedap... sos black pepper dia mmg cukup perasa.... tp aku tgk ayam die kecik metot lah.. lamb chop member aku besar gedabak.. rase nak aku order bende lain.. tp kang tak abes plak.. time lapo mmglah order mcm1 kang tak abes... aku dah jadikan iktibar time aku mkn dgn member aku ni dulu kat pizza hut thn lepas.... order melampau... last2 tak abes..... pas mkn.. member aku ajak gi City Square.. adoi.. mmg aku yg rancang.. tapi aku kata sori.. aku tak larat... terus gi antar balik dia kat EPF .. sampai sane dekat kol 4.40pm... aku terus masuk balik opis.. hihihih.. nak balik membazir. kene amek cik abg gak..



Update about my pregnancy.... bb dah kerap tendang2 perut mommy dia.. rase seronoklah rase kene tendang2... sekarang dah masuk 5 bln.. tggu 6 bln lebih aku nak buat scan 4D... nnt bolehlah aku tempek2 kat blog nih... doakan aku selamat melahirkan...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers