Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Wednesday, August 19, 2009

e-Card Ramdhan Al-Mubarrak


Ok... dia dtg lagik... dia mai dah... tiap2 tahun aku tunggu.... Ramadhan kembali lagik.... rasa seumur hidup aku tak pernah mengeluh kedatangan bulan yg mulia ini... tahun ni Insyaallah umat islam di Malaysia akan mulai berpuasa pada Sabtu ini... 22.08.2009. Hari tu juga jatuh hari lahir suami aku yg terchenta... yg keeeeeee.. 33 kot.. hah yelah.. 33 thn... hadiah? hohohoh.. tahun ni hadiah yg paling besar dpt aku bagi..... tapi balut hadiah lom leh bukak lah.. kene tunggu due date.. hehehe.. ni hah.. bb dlm perut..... siang2 dah sediakan.. tapi bukak nnt December ye sayang.. heheheh.. anak... anak lah hadiah yg istimewa utk hubby tahun ini.. lagipun aku kopak lah 2,3 bln nih... mkn tak hengat.. nak yg mahal2 jek....bli baju peknen lagik.... takkan aku nak pakai duit dia bli hadiah dia kan....

Oklah.. entry aku kali ni.. sebenarnya.. nak bagi kawan2 blog aku e-card... harap.. sudi2lah amek card cun aku nih... lebih2 pada yg kering2 idea.... leh lah tempek kat blog masing2.. harap sudi menerima... so aku akan singgah kat blog masing2 utk bagi tau... sape2 yg tak ter aku singgah umah or kamar korang.. pon bleh amek... harap ihklas... luv u ols...

3 comments:

Keri AlHaj said...

haha... ni dah datang nak ambik ni (pasal takut tak ensem)...

terima kasih byk2 ya... nanti saya boh kat kamar saya nuh...

selamat berpuasa....

Jun said...

timakacih la..tp akak ade problem skettt, x boleh nk copy gambo dr blog lain so x leh nk gantung nih kat umah...komputer wat hal, sabo ajelah yer..nway, slamat berpose yekkkk

noorcahaya said...

chime... ok thanx.. nnt saya masuk bilik awak.. nak tgk ade ke tak...


kak junnnnnnnn aduiiii... tolong pos cinamon roll 5 ketul kat umah pls.... sy pun kadang2 ade prob copy tapi leh save pic, payah sketlah... dah save baru uplod kat post..

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers