Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, September 4, 2009

Itu Ini



Aku rasa ni baju terakhir aku bli lah... adoiii.. nafsu.. pakainya kejap jek nnt... ni semua salah budak yg jual baju peknen online nih.. dia asik entry baju2 baru.. hehehehe... kaloer oren nih lebih menyerlah dari yg b4 aku bli kaler purple...

Umat Islam dah berpuasa 2 minggu.. lagik 2 minggu lah jenih.. kejap nya masa berjalan... Hari ni gak kandungan aku dah berusia 24 minggu... macm tak percaya jek.. smlm byk tgk org2 beranak kat youtube.. perg.. ngeri dong... semua itu aku kene tempuh... harap2 aku dpt deliver secara normal... tp serem plak dengar cerita2 time dorang kene jahit, kalo kene c-zer.. nak baik nya plak payah... aku yg thn lepas buat bedah kecik pon payah nak baik... siap benanah luka.. ni kan yg kene potong punyalah besar kat perut.... hmmm nasiblah... semoga aku laluinya dgn selamat...

Align Center

4 comments:

Eyna's said...

Lawanye... ceria sgt warna dia...
Takpe...le ni pakai tak lama...

tapi bleh simpan utk pakai akan datang...heheh

noorcahaya said...

Ingat mula2 kaler dia kelam ke dah sampai.. dahampai kaler dia mmg ceria... ceria2 di hari raya... huhuh tak sabo plak..... aku harap badan aku tak mendoublelah... leh guna lagik kan.. hehehehe... insyaallah. kalo ade rezeki lagik.. tggu ko je nih.. doctor tak gigit tak.... hihihihi

chimera said...

lawa baju nya... kasi tambah manik2 labuci semualah... meriah sikit buat beraya... hahahah

noorcahaya said...

hmmmmm chimera... taste makcik2 gitu.. kikikiki.... tak molah.. nnt org tgk baju tak tgk muka kite neh...

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers