Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Tuesday, September 15, 2009

Aku dah 6 bln lah hariniiii [ ^.,.^]

Glitter Photos



Hari ni kandungan aku genap 6 bln.. ade lagik 101hari lagi utk tggu due.. kalau on time lah.. kalo tercepat.. tak tahu lah... subuh selepas solat aku ngan hubby tido balik..sbb nak tggu gi keje lama lagik.. lagik pun mlm tadik operasi wat Almond London sampai tgh malam... kalo tau lah aku buat sedap.. ikut resipi buku.. tak yah aku order aritu.. hehehe.. ok pasal nak tido semula tu... bb aku tendang very the kuat.. hehehe... aku amek tangan hubby kasi dia rase... hubby excited tapak tgn dia kene rase tendangan bb, dia lekapkan telinga kat perut aku pon kene tendang kuat... hhmmmmmm.. aku rasa bahaaaagia sgt...... dah 5 thn aku tggu saat2 ini... ;] ;] ;]



Skang aku kalo depan org leh lah aku catwalk lagik.. tp org tak de jek aku jln bersepah doh.. siap lelah lagik... setakat nih dua org my bestfriend tak tahu lagik aku pregnant, kalo bual2 kat tepon.. aku tak terlepas berbual walau pun dorang tny ape cerita terbaru aku.. tahu2 nnt raya dengan dorang aku dah 6 bln lebih.. hahahaha.. siap salah sorang penah bual.. kalo aku peknen dia nak hadiahkan umah baby.. yok yok jek member aku nih... kang tau aku peknen terkedu kang...


Tahun ni hari raya penuh makna...disamping hubby yg tercinta dan bb yg bakal dilahirkan...
aku jugak tak sabo nak pakai baju baru, makan ketupat dan lauk2nya yg sedap giler... rase kecur lah pulak.. hampeh.... bende2 manis aku try avoid lah dulu sampai hari raya ke5 sbb aku kene amek BSP.. amek darah 4 kali dlm sehari tuh... huhuhuh.. kang kantol plak... pas tuuuu.. barulah aku mkn sekut2 manis.... yg penting Almond London aku beli tuh aku bw masuk bilik awal2.. yg buatnyer leh lah suke hati mak aku nak hidangkan pada tetamu..


Hoh... cite terbaru... nampaknya sofa mak aku tak dpt sampai b4 raya.. sian mak aku... alahhh tak pelah.. sesekali ade bende dia tak dpt..... aku sms salesman kat court mammoth... tny ape cite.. kalo tak leh antar.. aku nak dtg mlm ni nak kensel order... sat lagik budak tu antar.. said sorry.. kata supplier dia tak reply2.. boleh camtu ek.. bohong lah ... sooo.. nasiblah.. mlm ni aku gi CM kensel aggreement and buat refund... meja dia dah sampai umah tu. tolong collect sendiri.. aku pon tak hengen.. dah lah calar sbb kecuaian dorang.... kalo ko tak amek b4 raya.. aku pakai dulu meja tuh ok.. hahahahaha..... sian mak aku. siap bli alas meja tu... so aku harap.. pas ni aku tak mo buat utang kat CM, baik bli kedai kat luar pakai EON credit... interest tak de lah cekik darah cam CM... skang nih.. nak cari sofa pat lain dah tak sempat dah...


Ok lah kat sini aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN PADA SEMUA MEMBER2 TERCAYANG.. jika tersilap kata maafkan lah aku... lepas nih aku off lah dulu blog... nnt pas raya aku sambung balik... ni sekarang nak fokus.. fokus pada raya.. hahahaha.. ok lah.. tata titi tutu....

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers