Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, March 31, 2011

Birthday Plannig for mak




Hari jadi mak menjelma lagik... tahun ni mak dah 70 pada 07.04.2011. Kalo dulu sambut besday mak esok mesti cuti sbb ada public holiday Sultan Johor Birthday. Tapi bila Sultan dah berganti, so tak de lg cuti utk esoknya.

Aku dah planning, nak bli satey, kek, ayam goreng, soh akak ipar grg mee ker... tapi.... mak ckp semlm dia nak masak2 sedap sebab dia kata aku sebok nak diet2.. oh mak.. kalo gitu cara.. mane lah ade hari diet time majlis2 gini... gila ape.. ank mak still waras....

Paling geram sekali aku tny mak nak masak ape, dia tak mo jawab.. rahsia... ngeeee.. atleast aku leh arrange utk makanan tambahan lain... aku offer nak buat mee rebus haji wahid dia tak mo lak...

Akak aku lak nak tempah cupcakes... aku baru nak tempak oreo ciskek.. hadoiiiii... ker aku buat sirik jek.. rajin sangattttttttt..... tgklah mcmana.... aku rase thn ni mak aku nak hadiah je kot.. hadiah duit... tih tih tih tih....

So.. aku tak geti nak plan ape.... mula2 ajak gi buffet kat JB Catering dia takmo... skng na krahsia2... hadoi mak.... tak pelah.. semoga mak dikurniakan kesihatan yang baik, tenang hati dan perasaan, kelimpahi rezeki... aminnnnnnnnn



terlelap kat bilik aku time main2 dgn Raesa..... mak mak...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers