Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Tuesday, December 16, 2008

aku n neigbours

Lambat ar tggu luse, sepatutnya aku dah gi jumpa gynea, sengal doc tak de pulekkk... So hb nak amek cuti, tak ler aku boring tggu lame... balik spital rase nak gi makan mee rebus kat stulang laut... lame dah tak mkn sane... of coz lah mee rebus special... bile lagik kan...

sabtu lepas aku giler2 kemas umah... sampai keluar-luar rumah.. mak aku gi langkawi dari selasa sampai jb kul 4am hari ahad... aku tak tido umah Lan.. hb beria2 ajak sbb pagi2 sok dia nak amek lori utk abg dia pindah... aku kate bakpe.. tido sane dah lah kang tido lambat, subuh asek babas jek.. so barulah dia tak jadi pegi...aku tak masak..just buat karipap kentang dgn telur rebus..peberet hb ler.... sonok tgk dia makan...

subuh ahad aku dah bangun and lepas siap2 gi sarapan kat kedai depan skolah agama.. order nasi lemak telur goyang dengan sekeping roti perata kosng.. hb aku pon.. ilang diet aku. kol 8.30am dah sampai umah Lan... aku disuruh lepak umah Lan, jaga mentua aku.. terpakselah dari aku dok umah abg ipar aku kene kemas lak...masa masuk umah aku dah terkezut perubahan biras aku nan pelik tu.. gi ptg rambut lagik pendek.. cam jantan.. doh kamu tu cam jante muko tu..kikikikiki.. ngumpat... plak pakai tshirt berkolar ngan jeans besor bawah. siap lipat terbalik... tak senonoh aku tgk.. cam pengkid pun ade aku tgk... nak pakai suar tu leh.. tau ko asek pakai batik... tapi biarlah feminin... hb tak terckplah.. sbb dia paling tak ske tgk pompan rambut pendek sgt2...ahhhh lantak lah... ok as yg aku plan menjadik.. mak aku mesti call aku soh amek balik umah.. kol 9pg lebih mak dah kol..nak balik.. tak bleh tido kat umah kak de.... heheheh..ade reason nak escape.. soh aku dok2 jap..kol 10.30am aku cabut slps sms hb kata ok tapi pas tu dia sms lagik.. hb kate apsal tak soh mak dok dulu umah kak de.. hehehehe aku tak reply pon.. jln terus... dekat2 sane.. ade org jual ns lemak.. sedap.. sebab panas dan bungkus dlm daun pisang... dah nak masuk simpang umah akak aku dah..u-turn balik bli kejap... beli ns lemak ayam dua bungkus... sampai umah sane... aku offer anak sedara aku sebungkus..so tinggal sebungkus utk mak...dorang gi langkawi gi borong coklat jek lebeh... tak lame lepak sane.. terus nak balik... sempat singgah kedai yg pagi2 aku gi tu..mak nak bli prata.. lama dia tak mkn katanya..hehehe.. layanlah..sampai umah aku mkn dgn mak... makan lagik..adoi... so tgk rumah pun dah bersih... aku tido jelah... ptg sket mak gi pasar malam.. beli lagik ns lemak.. makan separuh dia soh aku makan... baru aku nak makan organic melilea.. kantoi lagik...

oh ye.. budak yg sewa kat belakang umah dah pindah semlm.. kompom tak tahan aku kaco agaknya... dah bwk tino masuk... kang aku lak bersubahat... lama aku dah peratikan.. sampai dorang dah berani terang bawak..aku soundlah.. even time tu ade dua lelaki sorang pompan tetap salah kan? aku sound time tu aku nampak tino tu masuk, pakai tudung.. tino tu tak tau lah org ape..tapi jantan2 tu semua kelantan..macam tu ke kelantan..yg negeri nya serambi makkah.. poddah... bile aku sound..jantan jek kuar.. siap tak ngaku..member jantan yg bawak pompan tu backing.. last2 ngaku ye ade pompan... kate makan2 jek.. aku citelah aku nampak dia selalu kuar hari2 biler dorang shif pagi, 6.30pg dah kuar.. kasut tino tu pon tak de kat luar umah..kasi masuk sekali... aku bagi warning ar... then tak lama pastu aku nampak dia kuar lagik kol 6.30 pg, aku bising ar.. dia kata baru dtg, amek baju... tumpang cuci baju.. bukan aku tak tahu dia sendiri basuh baju pakai tangan.. jadah nak tumpang basuh... so.. mungkin tak tahan... diorang pun pindahlah pi mane tak tahu.. setelah 8 thn kot dok situ... kang tempat baru leh ngaku tino tu bini ko kan ngan org sane... senang sket nak buat projek... lantaklah ko... ni tinggal mak aku je nih.. nnt tak de org nak masuk pindah maksud nya duit tak de..tak de duit hati susah..bile susah sakit.. bile sakit.. macam2lah lepas nih.. harap ade org nak masuk pindah cepat... tak hingin aku budak2 kelantan... jgn ckp jantan.. b4 ni umah yg akak aku dok pun sewa kat pompan kelantan.. pun bawak jantan.. dok gelap2.. kite pasangkan lampu... tak tahan gak.. pindah... apelah dorang nih.. pikir nak sedappppp jek... bukan aku nak kutuk kelantan.. tapi dah dasarnya selalu macam tu... sbb kat negeri sendiri takut nak buat kot... so buat taik kat negeri lain..... lu pikirlah sendiri,.... hehehehe......



No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers