Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, December 12, 2008

tak keje kat opis

Sekarang economy down, company aku jepun ni pun terkene tempias... order pun kurang.. takut tak dpt bonus dan increament tahun nih... sebbek duit socso hb aku dpt... tu pun simpan jek... Semlm seharian aku tgk web myr..,segalanyalah pasal resepi... sbbnya aku tgh puase organic.. so mate aku lapoooo jek... mate aku menjamu makanan dorang.... last2 lauk ikan masak kicappp jugak aku masak utk hb... sok sabtu, aku tak keje.. kepala dah ingat nak masak ikan mayong asam pedas pekat2 dgn ayam goreng berempah... sayur goreng jelah, ade sayur apetah kat umah, macam sawi tapi batang putih....mlm tadi aku msk paru berlada.. teringi dari hari tu.. dah buat..makan sket dah kenyang, hb plak tak mkn.. dia request mee maggie peberet dia jeh... aku tumpang sekaki sket...

nnt nak mintak hb duit sket, nak gi belanja sorang2 kat giant. bawak dia leceh.. ngalah pompan.. belek barang berejam... kalau mak aku lak..semua barang dia nak pegang... oklah...kita tgk mee maggie peberet hb aku dulu.... huhuhuhuhuh





2 comments:

Suhaila Tahir said...

bestnyer makan maggir time ari ujan ;P

noorcahaya said...

ujan??? bukan dah snow ke saner.. ape2 pun... mmg best pun makan tgh ujan...

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers