Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, July 17, 2009

Gi spital pakar kat HSA....

Bosanyerrrrrr gi spital tak de makne jek... aku pon tak tahu doc aku buat ape today... scan ape tah... aku pon tak nampak bb sgt.. dia cuma ckp ok.. ok... pastu tulis sikit.. soh aku balik, b4 balik kene amek tekanan darah, cek urine, n timbang, pastu jumpa lagi lepas sebulan... pelik aku.. dia punya follow lebih kurang cam aku kat klinikperbidanan... kalu dua2 aku kene follow up.. pengsanlah camni.. aku pon mls nak tny doc, kenapa perlu gi cek kat pakar lagik.. sbb aku tgk muka doc cam dah terbalik, selalu senyum tak lepas.. hari ni.. aduyai.... males aku nak tny2 kat dia... hubby aku ckp.. mungkin doktor period atau tak dpt mlm tadik.. wkakakaka....

Balik sempat singgah amek roadtax n insurans kete aku... penat ar naik tangga tinggi sgt.... dah naik atas kene krontrol idong.. ramai plak pakwe hensem2.. kiikiki... alamak.. perut aku daaa.. tak leh cover.. tak sedor diri btol aku neh....

sampai opis terus chat dgn member kat ym..... pastu makan nasi ayam goreng... pas 15min mkn ..mata aku kata.. time out..... hehehehe.. tak leh tahan dah.. aku tido dari kol 1pm-2.15pm... asst aku dah faham dah aku punya time tido.. ko jgn byk cengkadak.. kang boss tny aku nak confirm k ke dak.. aku tahan kang.. hehehehe.... ok lah tu.... skang mata dah segar... boleh lah aku surf internet sampai pulang... kerja? sok jelah.. sok OT...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers