Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, December 10, 2010

Betul ke ni.... atau auta je lebih





Dulu, ade satu blog aku blacklist dah.... 1st time order baju utk Raesa, cam tertipu jekan. Malas lah aku nak mention blog ape... rase still dlm blog list aku follow, lupe jek nak delete. Dulu aku order lah baju polkadot nih.. cantik kan.... RM55 inc postge. baju pre order. Aku tak kesah, nak jugak. bayo bln May. Kene tunggulah, kata arrive bln June, akhir July pon tak respond. Tau2 dia update blog kata nak gi China, baru nak pergi? ok aku diam jek, pastu aku tgk dia dah balik, dah update semua baju2 baru, semua ready stock...lawo2 gak... dah masuk bln 8 dah, aku siap tinggal komen kat pic baju tu 2 kali. last2 aku email, apelah aku ni baru nak email, dia jawab, baju tu tak de, tak jadi produce kata supplier kat China, abes maki2 aritu, dia offer pulangkan duit or nak tukar baju lain. Aku rase dipermainkan, macam dia gi kumpul duit baju2 pre order ni n wat tiket gi China, aku terus reply ckp nak duit balik... dia pon kata ok dan bagi alasan yg dia sgt upset ape dah jadik.. balh ar..... itu kisah lama...

Aku nak cite yg ni ekceli, aku dpt satu email dari dia... shhhh.. baca diam2 je tau.. jgn hebah2kan.. cuma take note jek....

leh caya ker? Dulu dia gi China bukan main update blog.... tp gi Spain tuuuu.. senyap2, tiba2 kuar cite gini.... leh caya ker... takut dai nak wat rolling bli baju2 kat saner je, balik Mesia, dpt jual baju, baru dia bayo balik, tu pon kalo org mintak balik kot, nak email dulu, dgr cerita ceriti dia dulu.. hmmm.. kalo aku ade duit pon aku tak bg lah.... huh.... lagi pon aku bukan kenal pon.... aku kenal korang pon lom tentu aku bg pinjam.. kekekeke

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers