Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, December 16, 2010

Raesa gi inject MMR

Semlm Raesa dah setahun seminggu... nak gi inject MMR... aku org 1st utk waktu ptg.. so b4 ape2 aku gi timbang, kasi Raesa duduk jek, tk bukak baju, Raesa happy dok atas timbang sambil nak raba2 jarum bergerak2.. bkn dpt pon kan... berat dia 8.2kg.. oklah.. naik 400gm.... sambil tggu nurse2 masuk keje balik, sorang2 masuk bwk bb, Raesa yg dah pandai sebut baby, aku sebut baby jek dia pon sebut jugak.. pas tu happy... tepuk2 tgn..

Sambil tu aku layan dia mkn kek Apollo, Raesa dah tak geti dok diam.. bergerakkk jek... pastu jadi peramah, a ahhhhhhh.. jauh2 leh lah gelak2 dgn org, org dekat dia je terus dia kecik2 kan diri, angkat je nanes.. hampeh.... pastukan... aku gi jadi ramah tamah kat org... so lom bukak cite , org tny, baby boy ke girl? ni baby boy ek? oooo ingat bb boy... senyum tp dlm gigi ketap gigi kuat2...
Pastu bunyik dah lagu kat jam situ menandakan kol 2 pm n patot service dah start..., byg nurse pon tak timbul, dah 5min baru lah nampak muka2 nurse yg toye ade, yg congkil2 gigi ade, pas mkn lah tu... terhegeh2 wat keje... b4 inject masuk bilik rawatan, nak ngecek baby ok ke tak.... Raesa becok mulut, teruslah nurse india yg pernah cucuk Raesa time 3 bln dulu sampai bengkak tu suke tgk Raesa.. alaaaaaa hensemnyerrrrrrrr... WHAT !!!!! . Ni girl lahhh.. heh ehe heh.. aku ckp n ketawa sambil ketap gigi....ohhh ye kan... kata nurse india tuh sambil belek card bernama perempuan dan KAD KALER PINK....

Dah siap dia tulis2 kat kad Raesa, aku pon blah gi bilik cucukan, eh bilik injection, tah ape tah dia tulis.... Raesa pon punya hepi ekkk.. sat lagik baringkan.. pegang tgn dia.... nurse pon cocok, mula tak nangis sekali leh plak nurse tu leh tarik balik syringe n tolak balik sbb ubat dia tak masuk.. bukan jarum lah dia tarik, yg bontot tu, so lambat sgt, Raesa melalak.. lalak jap jek... lom sempat kuar bilik, dah senyap... Aku terus kuar, dok kat luar jap cari kunci, dgr ade org kate alolololo cian nyer dia... bapak org daaa yg dari awal nak kenen Raesa... pasut dia ckp... "kak.. ade ilang kunci kete tak, akak bwk kete kan, tadik nurse kat kaunter ade amek"... lorrrr.. guwe ketinggalan kunci mobil guwe.... waduh.. oklah.. mekacih dik..... aku pon blah... n terus gi umh bbstr n humban... eh tak delah.. dgn carefull aku angkat Raesa bg kat bbstr dia.. aku nak masuk opis balik.... oklah... tu jek...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers