Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, December 16, 2010

Sakit pinggang.. oucchhhhh

Khamis lepas.. amboi cite Khamis lepas lagik.. basi dah.... Ok.. aku dah rasa sakit belakng, terasa montot pon berattime kat opis , pastu balik umah dokong Raesa, sambil dokong nak ambil brg jatuh punya lah drama aku nak cangkung... msk bilik ingat nak tegakkan badan.. sekali. tak bleh bgn.. goshhhhh.... aku rase aku prnah keje dulu b4 pregnant.. siap aku ingat aku dah cacat.. oh lumpuh... oh tidak.... tp aku bgn jugak lepas bersusah payah... tp kene kali kedua aku steady sket.. cuma kali nih aku pk sbb ade raesa... mak pon tk de nk mintak tolong sbb gi PD, huby lom balik lagik.... sedaya upaya bgn n dok kat birai katil, sekali nak bgn tegak... aku cam nenek tua kooo nak bgn... kene bongkok sambil tgn sket2 naikkan kat peha... dah tegak.. cam org kene sepak kat belakng....

Pastu terus call hubby, 1st sekali.. sori ek tak bleh masak... kekeke.. pastu cite sakit blkg. bla bla bla.... tup tup mak aku balik, dia pon mokak kata tak de bende nak mkn.... ekekekek.... last ckp kat huby.. mkn megi je k...... ok jek...

Soknyer aku tak keje, tp aku kuatkan diri, jaga Raesa, ingat nak masuk keje half day... tapi tukang urut lambat dtg.... tp dtg gak akhirnya, punyalah syok dia urut bakang aku.... dia kata perut bisa tak, aku ckp tak lah, so dia kata, kalo urut bakang sakit mean punca dari perut.. oklah. dah selesai bakang, dia kata nak tgk perut sambil kata perut aku kecik jek.. ewah... kecik dia bandingkan dgn anak dia yg besar tulahhhhhhhhhh.... sekali baru dia letak jari jemari dia atas perut aku blah kanan.. terus aku .awwwwwwwwwwwwoooouuccchhhhhhh... goshhh.. ape tuhhh.. baru tekan sket.. sakitnyaaa..

Baru tkg urut tu pegang2 katanya rahim senget.. ngeeeeeeeeeeee thn jelah sakit... dia betulkan kedudukan rahim aku... makin lama makin sedap.. sedapppppppppppp sgt.. lega rase perut...

pastu sabtu mlm dia dtg lg, utk urut kedua.. aku dah ok saje jek.... tp apsal tah.. pas urut, aku salah bgn, tp aku tak ckp kat dia, sakit kat pinggang bawah blh kanan... aku ingat kejap jek. rupanya sampai soknya tak baik lagik... paling sadis, b4 mlm aku rase aku tak bleh genggam tgn kanan.. time tido, aku rase blh kiri nak jangkit, tp aku pakse genggam, so aku tido dlm genggaman.. hhehehe.... tgn kana tak boleh.... sok pg aku bgn cam nenek lagik, n paling teruk, tapak kaki aku plakkkkkkkkk, sakitttt adohhhhhh. dua2 plak, cam bengkak, eikkkk. rupa tak bengkak, rase jek cam bengkak.... so, mlm hari Isnin aku gi klinik pesakit luar kat HSA, doc pompan cun, keje dia tulisssss jek, pegang langsung tak, tgk pon sekali sekali, terus gi soh cek gula dlm darah.... 6.1, tinggi tp doc konsider aku tak de diabetis.. last sekali dia bg ubt berkoyan n soh amek darah sok siang plak....

Hari Selasa, kol 1pm aku kuar sat, kejap jek, tp result kata 11.1.11. hampas... dekat sebln... sempat aku mati kan?

So tggu jelah. sakit kat bwh pinggang tu still terasa.. tp kan lepas urut ni... kalo toootttt.. cam power jek daya kemutan.. wakakakakaka.. blah lah.. korang mesti tak bleh blahkan.. kakaka..

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers