Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, December 30, 2010

STUPID DRIVER.. LOL

Semlm kan.... aku nak cite tai tak sempat... semlm kol 10pg aku kuar jap gi bayar lesen perniaggan utk company aku.... bos aku kan cam harem.. cam aku ni minah despatch plak... padahal keje dia nih.. leh kuar suka-suki die... MBJB aku bukak kaunter dekat area pat aku keje, kat depan Bank CIMB Tmn Daya... 10am-2pm. tp semlm aku punya pandai dtg kol 1.50pm... dimana kaunter 1 dah tutup... disebbkan ramai drg ckp sok bukak laggik... so sml kol 950am aku dah kuar opis... hmm tak ramai sgt.. kejap jek... depan aku walau ade 10 org.. byr kejap jek..

Pastu aku gi parking ade samdol park kete dah blok kete aku.. kete mesedis lama... dlm 2 minit aku tggu aku dah tulis BODOH kat kete dia yg berabok tu... 5 min plak aku dah start tekan hon... punya lah ramai org kat situ kan.. aku park kat ujng...... so time hon aku buat selamber jek muka, org tercari2 mane lah org hon nih... kekekeke aku ketawa dlm dada... pastu.. aku honnnnnnnn... ade cina lelaki dtg.... eh.. eksen jek. lalu bukan kete dia. baru nak maki... dah 8 min ... aku hon lagik... org dah pasan sape hon... aku buat2 muka tak tahu jek... bodoh.. sah kete aku kuat bunyik hon, pastu aku nampak lah ade kakak pakai tudung terjengunk2 kat pintu bank.. sambil dia tgk tgn dia tunjuk2 kete kat park aku, mungkin dia ade bg tau org dlm sape punya kete...

10 min pastu lebih kot.. aku main2 hon lagik.. lantakkkkk.... kakak td dtg.. i tot kete dia.. aku nak jadi ibu ayam dah.... nak kembang kepak.. sekali dia park sebelah aku, so kalo dia kuar aku leh kuarlah senget... tgk dia masuk aku pon masuk kete.... sekali yarabbi dia bertelor dlm kete.... cam haram aku tuggu..... sempat aku tulis note.. STUPID DRIVER..LOL.... yg aku pk nak letak kat cermin dpn kete BODOH tu. PAstu baru si kakak tu nak belah.. aku dah go head go stan... dp kuar sikit aku kuar gi letak note tadi kat cermin kete bodoh tu.. heheheh. pueh hati... aku masuk kete jek ade pompan malay pakai tudung gak.... lari2 nak gi kete BODOH tu. haram btol... sambil dia ..cakap...

ALAAAA TAK BOLEH KUAR EK...... (time tu dah nampak aku kuar dari park) aku pon .....
DAH TAU KENAPA PARKING GITU .... tiba amarah aku memuncak.. ewah....
STUPID.... aku ckp kuat...
HAAA YELAH YELAH...... sore lemau pompan tu alah mls nak lyn aku.... cilakak
STUPID ..... aku jerit lagik sambil tkan minyak vrooommm vrommmmm.. kakakakak..

Sekejap ker... tak kejap ker.. sila park jgn cam org bahalol... kalo dah kat area bank.. tk denyer ade org nak bertelor kat bank lama2.... nasib dia kat gi mkn kat restaurant kat situ.. kalo tgh mkn.... masak kau kejekan kete dia....

p/s

pernah tgk kereta kene terajang2 oleh org lain sbb kete tu blok kete si penerajang2 tuh... aku pon penah gak kene nasib van berniaga ade letak no phone, aku pon call , sat lagik dia dtg beralih parking.... wachaaaaaaaaaaaaaaaaaa




No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers