Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Saturday, January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR 2011 GOOD BYE 2010

HAPPY NEW YEAR everybody.... haiii. kejap jek dah 2011..... cite pasal thn baru org mesti sebok ckp pasal azam baru.... aku dgr kat tv.. kita mesti ade azam baru... apsal mesti ade, dia nak jawab jek aku tutup terus tv.. Azam baru aku, tiap2 thn same.. benci dan meluat dah.. nak kurus... boring lah asek gemuk jek.... sape2 leh sponsor mini gym kat umh aku sile contact aku, kalo nak pergu gym sgt bercinta lebih2 lagik sekarang... huby pas dpt keje baru asek balik mlm... Raesa nak melekatttt jek....

Patut aku diet Melilea hari ni.. tp kantol jugka sebb mak aku buat nasi lemak sambal sotong kembang....... kol 7pg aku dah depan meja... hihihihih.... lom mandi, gosok gigi, pas solat subuh terus tlg mak mempercepatkan persediaan nasi lemak itu, tlg grg ayam, rebus telo, panas kan sambal yg buat mlm tadik... dan buat telur separuh masak 2 biji for my hubby.. ekekeke.....

So aku kekantullan awal2 dlm diet nih.. hampas... ok tak pe.... mlm ni stat :P...


oklah... HAPPY NEW YEAR.... semoga tahn ini dibekati rezeki yg baik, di panjngkan umur, di kurniakan kesihatan yg baik utk aku, huby, raesa dan keluarga serta anda semua ;)

Bye bye....

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers