Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Tuesday, January 18, 2011

1st step walker V-Tech

Aku ekceli nak cite tp tak cite2 plak sbb lupe jek.... lama tak update pic2 ank aku kat blog.... masa 31.12.2010 kan cuti sbb bola menang tuh.... huby keje... so aku pon memplan kan diri utk jln2 kat jusco tebrau, kene plak dress Raesa baru sampai, aku bli kat Kikakids.. dgn bonus dah masuk, kaki ku laju utk menyoping....




b4 ape2... amek gambo dulu yeh..... tapik tak de org amekkan pic aku.. huhuhuh.. aku jln bawak mak, Raesa, ank akak aku 2 org...


Jusco ni beso so aku bwk part aku ikut 3 part, aritu dah bwk part 1, belah barat... penat.... so yg akhir thn tu aku bwk part 2, bahagian tgh2.. leceh ar jln sini sbb tangga dia tak boleh bwk trolly or stroller... nak naik lift.. cam hrem jek... nak dokong raesa, rase pas soping aku terus masuk spital Sultan Ismail.. dekat je tuh.... pinggang aku terus patah. so no choice aku pakai stroller.... tompek 1 st aku serbu ialah.. Toy R Us..... harus aku yg mata rambang kat sana.... aku sambar gambar seperti di bawah.... ade diskaun.. rm20 je kurang....


aku cian tgk Raesa yg asek tolak kerusi bulat, lagipun dia terpakse bongkok sbb rendah sgt...


Raesa kalo dok stroller, Raesa bkn leh lama2.. so aku ajk mak aku mkn.. pilih2 punya pilih.. kepci jugak dia pilih.. hadoi ... boring.. tempat ramai org, n sempit.....

Raesa ponbedal mkn ayam semcm kan... tak sedor diri kaki bisul cam atok n mama dia.. heheheh..... pehtu terus aku gi dlm jusco yg tempat jual2 aym lah, sayo lah... kaki aku dah penat terus ajk gi balik..... dlm kete bancuh susu Raesa... pas susu terus tido..

Sampai umh tido kan Raesa atas katil, aku pon dgn excited bukak 1st step walker dia tuh.... pasang2, nasib ade bateri kat umh belen tak pakai utk pump susu.. tppppp bende ni terlalu ringan, aku rase Raesa lom pandai nak handle..... tgh mokak2 tekan2 music2 raesa pon terbgn.. dia on excited jugak.. akibatnya... byk kali Raesa jatuh pasal bende alah ini. Tp the latest.. baru smlm Raesa dah pandai handle.. laju je nyorong.. hehehe.. aku suke. tp lom sempat amek vid... terkedek2 dia langkah laju, stop bile ade dinding or sumting block.... kalo dgr lagu harus gelek montot.. sgt geram.... ok.. tu je nak cite.... moh tgk pic...












No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers