Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, January 28, 2011

pagi tadi aku lambat gi kerja

Huby bg tau dia nak gi keje cepat arini. Kol 7 pg nak kuar... kata dia tk yh buat bekpes n bekal.... yihaaaa..... pastu tiba2 sesuatu yg menjengkelkan tlah berlaku, tayar motornya telah pancit. Tgk jam pukul 7.10am. Mmg aku lah kene hantar for the 1st time pas keje baru dia di Taman Kempas. Onthe way nak naik highway aku tgk jln balik dah jammed.... so aku dah pk kan nak ikut Larkin kene lalu kempas dulu.... sampai keje hubby kol 720am... boleh nih sempat sampai umah b4 750am. So aku merempit.... sambil toleh cermin bakang mak aku n Raesa elok je terlelap.. olololololoooo.... sekali b4 HOspital Pakar Kempas aku dah nampak kenderaan bykkkkkkkkkkkkkkkkk...... jauh lagik nak jumpa trafiic light.... sgt sakit hati kerana berenti lama... baru masuk gear 2, dah berenti utk 6 mint... 4 kali berenti, jam dah kol 8am, rupanya ade pak polisi trafik jaga... patot ponnn... kalo drg tak jaga tak de nyer nak jammed.. damnnnn..... tgk muka sengal sbb tak leh kawal jammed.... %$%$#^^^#$@!#@!...

So sampai umah kol 818am.... pehh.... aku lom mandi, perut lak cakit sbb asek mkn limau ku tahan kan biar ku lepaskan di tempat kerja. dpt 3 kotak lom campor HQ bg lagik..... sbb kan ujan dan sejuk.. aku amek keputusan utk TIDAK MANDI.... aku just gosok gigi n basoh muka. pakai baju yg tak yah gosok, bedak n gincu....gitu tepat kol 830am aku dah kat umh bbstr utk hantar Raesa. so aku sampai kat opis kol 841am. Alah.. aku kan admin.... aku tulis jelah.. heheheheh... pastu sain ala bos aku.. muahahahahha.....

Asst aku cuti arini dgn esok.... perggg bosannya wat keje dia.... nasib tak byk order... tu yg aku update blog ni.. hehehe... ok c ya...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers