Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Monday, February 21, 2011

Raesa mabuk

INI MUKA BUDAK KAKI MABUK




Setelah dua kali bawak jalan jauh sket pakai ekon, Raesa muntah. Adoiiii spisis abah dia derrrr... 1st aku balik reunion, dia muntah time tido.... kalo time tidolah payah.. sebab mata dia tutuppp jek... peh tu nangis..kesian, semua mknan dia keluar balik.

2nd time hari sabtu lepas. Aku gi anta rombongan tunang utk ank sedara aku kat Felda Bukit Batu. Aku tak riba Raesa, dok kan atas carseat, sekali dia cam boring, so dia mintak 'mey mey' dia, aku plak bagi susu dia atas carseat, baru separuh minum muntah tak ingat... adoiiii dah lah tk bw baju. Nasi kaler aju tak terjejas tp bau masham muntah melekat daaaa... So aku mintak minyak wangi akak aku, ilang lah sket bau....

So dgn ini, kalo jln jauh bawak Raesa, kene lah sediakan payung sebelum hujannnn..

Fasal pertunangan ank sedara aku, aku cita len kali.. gambo tak upload lagik....

2 comments:

Dda Ly said...

chumelnyee raesa! gigit pipi sikit leh? hihi :)

singgah dari ghmb..
jemput ke rumah ye??
http://laydie-dda.blogspot.com

noorcahaya said...

tq laydie dda.. i polo u =)

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers