Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, November 18, 2011

My Lovely Mom admitted :(

1 week b4 admitted, my mom mmg dah sakit sejak balik dari ziarah sedara aku yg telah meninggal pada hari khamis yg lepas... Allahyarham Pak Samad juga seorang yg menjadi wakil semasa aku bertunang ... terkilan sejak aku kawin 7thn lebih ni... sekali pon aku tak dpt ke rumah dia walaupon tiap2 thn mak aku dtg beraya ke rumah dia... tahu ler hubby aku tuh.. ishhh.. beliau pergi tanpa sempat melihat cucu sulungnya yang akan di lahirkan bln Disember thn ni... Al-Fatihah utk Allahyarham...

ok back to cerita my mom... sejak balik dari ziarah yg ikut sampai ke kubur... siap jenguk lagik dlm kubur... mom cam tak sihat... isnin lepas akak aku dh anta ke emergency HSA... tp just masukkan air 1 btol, semua nya ok... tp aku tgk.. tak berubah pon dah balik umh... mom makin teruk.. jalan pon terhoyong hayang... sedih aku tgk dia nak masak sebab lapar...terpegang2 dinding ke meja utk stabil diri... so aku ckp.. mak.... jom gi spital.. something wrong somewhere nih...

Tapi mak berkeras tak mau... so aku diam jek... dlm kol 3 pg aku nak buat susu Raesa.. aku tgk lantai penuh air.... mak terkencing2... tak sempat ke bilik air... mmg dah sethn problem nih.. tp ni palig teruk... dia nak gi mop pon tk larat... aku ckp.. mak mesti gi spital...


So pagi2 kak ngah pon arahkan aku soh bw mak.. ok jek.. aku pon ajak adik aku ponteng sekali keje... tak de ler.. emergency leave... aku plak gatal bawak Raesa... asal aku nak masuk anta mom dalam wad emergency.. dia melalak... asal adik aku plak nak masuk dlm tgk mak aku pon lalak nak ikut... adik aku actually nak idup kan lesen.. dah pukul 12pm mom aku tak abes2 gi scan pale, so aku soh adik aku gi jelah jpj n anta Raesa ke umh bbstr... hmm melalak sakan lah minah tu kan...

Doktor cakap mak aku kene strok... mild strok jek.. still boleh jln. dan bergerak... mak kene thn masuk wad dan di masukkan ke PP1 atau wad perubatan perempuan 1... doc kata esoknya dah leh kuar... jaga kat umh lebih baik.. so whole day siang aku jaga... mlm till pagi , adik aku jaga.. pagi semlm kak ude aku jaga dan discharges tghari...

Ape2 pon aku berdoa, agar mom kembali pulih sedia kala.. cepat sembuh... di kurniakan kesihatan yg baik... aku belum bisa kehilangan dirimu mom... :(



ni dalam ambulan. aku ikut naik... nak anta ke wad...




time abes melawat bar udrg nak dtg kannn.. dok luar jek.... cucu2 mak aku...


atok dia layannnnnnn

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers