Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, November 11, 2011

Terkenang-kenang : MIRC & Blind Date(>_<) - Part 2 - End

Hmmm baru aura nak berblog sambung cerita MIRC n Blind Date nih...

Orang ke 3, lepas kompiden dgn 2 org yg lepas... aku berkenalan dgn mamat nih... org ganu rasenya dok jb... yg best kat dia sbb besday dia same no tepon dia.. same umur aku .. mmg seang ingat sampai laaaa ni... besday dia 31.12.1978 so no henpon dh cam dlm ic 01X-7812310, 0 tu buat tambah kasi no tu cukup 7 digitlah... tp aku tak suke lah dia sgt. dia ckp kuat2.. tak romantika langsung dlm tepon... so once kitaorang agree nak jumpa... dekat Giant Plentong hari Sabtu... balik keje tghari, jln kaki je aku gi sana... time tu keje kat Taman Johor Jaya... aku ckp tunggu depan aquarium dlm Giant..tempat ikan besor2 tu.. besor2 aku pon ader...


ni hah Arapaimas.... masuk tgn sure ilang tgn


lagik ckp aku pegang payung... tunggu punya tunggu... berjanggut daaaaa... aku call... mana awak niii.... dia kata tunggu lah.. sat lagi sampai... tunggu punya tunggu, ikan pon naik nyampah tgk aku.. dorang sorok dah...
manelah mamat nih... berlengas aku tggu... tk dtg aku terjun dlm aquarium


lebih 1 jam siot aku tunggu.... aku call takkkkk angkat2..abes duit siling aku kat public talipon. last sekali angkat dh bunyi atas motor... aku cam marah2 lah... so dia kata tak yah lah tunggu.. balik lah... shitttt... aku terus letak tepon.. pelik... tadik awal2 tepon.. rase bunyik cam dah dlm Giant... aku pikir punya pikir dlm bas nak balik umah... aku rase aku tertipu... aku rase dia dh nampak aku... n dia cabot... alah banggangnyer... kalo setakat taste ko nak pompan yg kurus kering go ahead... aku pon tk hadap dgn ko... sore dh lah cam itik... ckp kuat2... mesti tak ensem.. hahahahah.... ayat sedapkan ati kannnn... so dah cam cite melayu kan... dtg sorok2.. tgk tak minat je.. terus blah....

larikkkkk.... awek gemssss.....


Kat luar ramai nak kan aku.... tp ni spisis ngade.. org nak aku, tp aku lari... padahal hensem2... sbb aku rase sgt rendah diri.. tu yg aku memburu je kat MIRC... ape jenis aku pon aku tak geti nak tafsirkan...

last sekali aku nak cerita pasal mamat bernama Z ni... penah aku cite kat blog yg aku dh kuburkan dulu... ade plak.. minah syok kat dia google nama Z ni... nama dia biase jek.. tp nama bapak dia luar biase... almaklujm... org Jawa Batu Pahat... the only one kot... abes aku kene maki dlm email... tah tah... Z sendiri nyamar kot... sbb dia kenalkan diri as kawan sekampung... eleh...

Ok sambung cite... aku kenal dgn Z... kejap je chat terus minta no telepon.. time tu mana ade henpon masing2.. tepon umh jelah... murah sket nak tepon... sekali dgr sore dia.. perghhhh. malatop machooooo.... suara ala2 Zul Ariffin ... tak kenal? alahh yg ade scandal dgn Abby Abadi tu.. bual mmg best... macam org giler kan.. tak pernah jumpa tapi boal cam bercinta... tp gile2 lah... setiap nak letak tepon.. mesti ade chup chup muahhh... dia keje singapore.. dia ckp dia tukang sapu sampah , lap kapal... miahahah.... tp gaji muai dia ckp.. lantak lah... seminggu shift malam.. seminggu shift siang.. kalo keje siang.. mmg tiap2 mlm gayut kat tepon cam monyet.. berjam2.... kalo keje mlm.. pat keje mesti dia call... sampai bos aku tny apsal line selalu enganged... one day.. dia tk thn nak tgk aku... asek kata aku cun memantol2.. siotlah... berat aku dh lah 80an.... adehhhhh... minta gambar... aku post gambar.. 4 keping, gile kan... padahal leh scan bg email jek... tp mana ade kat opis.. kene buat kt cc.. malu aku... tp bkn pic aku.. cuma surat berjela2.. dgn gambo dinding pagar pat keje aku yg roboh yg di shoot pelbagai sudut...

bile terkenang2.. ketawa nak rak bile dia dpt pic tu... siap dia kata.. dpt hari jumaat.. time org nak solat jumaat, dia kata tak kusyuk langsung solat terkenang surat aku hantar... sekali bukak... dia rase nak mati.. call aku pon sore cam nak mati... nak ketawa pon tak geti.. nak marah.. mane bolehh... pastu dia buat keje giler nak anta pic dia aku opis aku... di hari dia hantar.. aku ngedap dr atas.. huhuhuhu tak mo turun... siap ajak member.. siotlah.. member dia yg anta.. tu pon bg bangla kat bawah... sekali aku bukak.. alamkkkk.. pic hensemmm kat Aussie.. nangissss... terus byg dia tgh berckp dgn aku.. dgn sore macho.. hallamak... cair aku tgk...

Mlm dia call bising2 sbb aku tak mo turun amek pic... dia pakse aku hantar pic aku... aku pon hantar pic aku ramai2.... kakakakak... for sure... mesti yg dia pilih... kawan aku yg kurus, tak delah lawo.. lawo aku lagik... tp sebab kwn aku kurus... dan lepas aku ngaku aku yg mana... dia sekadar berbasa-basi dgn aku.. ckp aku comel. aku senyum kelat... dan dan tu gak... yg biase ckp 3,4 jam... leh bual 3,4 minit. alasan nak jirus pokok muka tgh2 mlm... FINE.... mmg dia cite dia minat tanam2... tp tk pernah kata nak jirus pokok tgh malam.... drastik.. no more call... sedih... aku dh plan nak bli kan dia hadiah utk besday dia... genap gak aku kwn 1 bln dgn dia.. yg cam dh sethn rasenya...

Tp aku tetap bli hadiah, dia suke pokok.. aku bli 2 pokok caktus... cute... aku pos laju... dekat 2 week tak call.. dia call say tq... aku tny suke tak.. dia jwb suke... hambar je sore.. pastu kami akhiri perbualan. :(( :((

Aku frust... aku nekad nak kurus :P kebetulan, dia selalu cite pasal dia selalu lepak kat kedai abg angkat dia kat BBU (kedai jual ikan basah dlm ekon, the only one 1 kedai cam tu je kat situ dulu), kebetulan, selang kedai tu tingkat 3 ade gym.. aku pon registerrrr.. giler.. sambil sit up pon ckp.. i cando it i can do it.. miahahaha..
6,7,8...8 lagik... i can do it i can do it.. hiyarkkkkkkk


aku nak tunjuk kat Z.. hahah... one day.. aku dh turun 12kg dlm masa 6 bln tnpa ubat.. kebetulan aku nak balik tggu adik aku jemput aku... aku ternampak mamat yg aku kenali sgt2 ... ya Z.. itu Z.. dgn uniform cam br balik singapore.. motor pon, kan org keje singapore ske naik motor besor yg ade box kat belakang.. hmmm elehhh.. rendah jek... ayat jahat.. pendek jek.. kat gambo bukn main macho... yelah.. gamba lain kannn...Sekali dia terpandang aku... aku control macho.. eh.. control best... aku tk control ayu .. control best, rase aku berbeda sekali dgn gambar yg ku kirim padanya.. rambut nyata lebih panjang.. pakai legging paras atas lutut... tshirt basah2 dgn peluh.. awwwww... aku tgk dia cam keras bdn.. tp sambil tgk lantai plak.. cam org berpikir benak2... sampai member panggil pon dia tak dgr... kene jerit baru kelam kabut nak balik umh... ahhh lambat siot adik aku.. aku baru nak naik kete babai dia.. dia blah dulu plak...

sejak tu tepon kat opis aku selalu kene kaco... sore tk de.. diamm jek... salesman aku pon marah2.. dia pesan pls pulang balik pic dia.. pesan dia lah dulu masa kirim kat aku... pic ko je pk.. pic aku? pic aku dh abes cun aku bg tau tak... masa tu aku dh geti bawak kete.. time tu aku dh kenal dgn husband aku skng ni... lom kawin lah... aku leh plak nak anta pic dia ke rumah... aku pergi time tu black out... byk kali bg salam baru kuar tuan umh... lama dh kan.. dekat sethn tk contact... tp.. dia lama dh pindah kata budak tu... so aku tk mo lah bg budak tu walo dia kenal... aku nak gi kedai abg angkat dia... aku tny.. mmg abg tu kenai.. aku pon pas kat abg tu... peh tu... tepon kat opis aku pon berulang lagik.. bunyik byk kali.. angkat tak de org.. utk beberapa hari... psyco nyer olang...

Kali ni dua2 mamat aku cite.. tak de blind date.. semua cabut date... hampeh... rugi ko tak nak kat aku tau tak... kakakakakak

haiii.. penat aku taip.. terkenang2 pasal dulu... yg menjadi memory pada aku...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers