Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, November 17, 2011

Pra-Universiti Graduasi SMK Permas Jaya at M Suite JB

1st aku dgr malaysia high school ade graduation.... cam pat omputih kan... alah.. high school kite ni kire Form 6 ler.. tp aku tak sure semua sekolah ade buat ke dak... tp yg aku tau dari ank sedara hubby aku, masa dia form 6 bwh, dorang punya idea. So ini thn ke2. And the pelik one majlis ni di adakan b4 peperiksaan STPM... rupanya.. cam graduate gak tp ade byk suntikan motivasi kat majlis tu... mak bapak pon ada walo tk ramai. Aku ade kat situ apsal? sbb ank sedara aku ni mak bapak dia balik kg ade jemputan kawin... so mintak aku teman kan... on je aku.. lama tak gi function2 kat hotel.

M-Suite Hotel Johor Bahru


Drg buat kat Hotel M-Suite Hotel JB.. tema, itam, biru n putih... tp ank sedara aku bantai kaler pepel n putih... hehehe.. kan dah rase cam rusa masuk kampung... aku biaselah... all black :P tp ramai gak yg tak ikut tema... setelah majlis penyerahan sijil... (teringat i dulu convo..)

Cite pasal makanan.... adoiiii.. 1/2 STAR je aku bg tau takkk.. di mulai dgn sanwich tolo n tuna, kuih mueh cam onde², pulut serunding, kek marble.. salad... pastu baru ade ns grg, mee hun putih, aym grg, nugget2 dan lain2... buahan n air teh n kopi... tu jerk.... kalo sedap tk pe gak.. tak sedappppp...

pastu drg pon amek gamba sebagai kenangan... henpon aku plak bateri abes... ade pic pon ehsan kwn2 ank sedara aku...

ape2 pon.... Nurul Azeera Abd Aziz wish u luck on your stpm yg tinggal lagik beberape hari je nih... harap score... all the best...


Aii kene panjat ok.. kalo tak orgtak nampak ai ade ipad.... wachaaaaaa..



No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers