Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, November 3, 2011

Terkenang-kenang : MIRC & Blind Date(>_<) - Part 1

MIRC.. korang mesti tau kan, tp kadang2 aku tny ank sedara aku.. hampeh ..tak tau langsung... yelah.. zaman MIRC dah berlalu walau still ada lagik.. tp ramai pengguna serem2.. yg tua2.. yg veteran2....aku raselah.. aku lama gila tk check...

Meh aku cite pasal aku... jgn ketawa ok... kutuks pon tk leh.. baca jek...

Aku mula kenal2 chatting2 nih masa lepas kolej... kire time keje lah... rajin giler singgah CC @ Cyber Cafe... mula2 dulu CC very CC lah.. sambil surf leh mkn kentang grg.. minum air... skng ni.. aku tgk luar tulih CC tp PC semata kat dlm... eh aku tk de masuk dh skang.. aku tgk dr luar jek.. ape kelesss dok CC.. kekekek...

Ok, one day.. biase aku gi CC every Sats, lepas keje terus terjah... tak terjah, rase nak mati.. dlm ramai2 ade srg mamat ni, aku tertariklah cara perbualan dia.. time tu umur aku fresh lg 20-21 je kot.. baru dpt keje account... nama budak tu.. of cos aku tak ingat... tp tua sethn dari aku.. sebukkk ajak aku jumpa... nak kongsi gambar.. manelah aku kenal scan.. macam tk de cara gitu time tu... kalo ade pon aku tk tahu...so tukar no phone je... one day dia call dlm byk2 aku bual, dia ckp pasal nama aku... dia ckp.. dia pon ade sedara nama Noorcahaya.. dah tua sket.. tak kawin lagik.. then the best part.. dia ckp.. orang nya GEMOK... siap ketawa mengilai2... aku pon ketawa ,, tapi sambil ketap gigi..
heheheheh...

Time tu aku dah setuju nak jumpa... tu yg tny nama masing2.. tarikh, masa dan tempat dh di tetap kan, pakai baju ape pon di tetap kan...aku pakai baju itam skrit labuh kaler biru... dia plak baju biru suar itam.. ah kena lah tu... kitaorang jumpa kat Pelangi Mall.. tggu depan area bowling.. dah tiba masa.. aku pandang dia.. dia pandang aku.. dia eh kan aku sambil tunding dari kat aku.. aku enggeh jelah.. gi mkn2.. dia banje.. bual2.. ok jek.. nice.. tapi kan.. aritu plak KRU dtg wat show... aku lupa diri kejap.. aku jerit2.. aaaaaa Edryyy.. Edryyyy (paling minat Edry).. pastu ade plak pelawak wat lawak.. aku dekah2 cam nak mampos.. cam gergasi pon ade... arkkkkk.. aku terpandang dia... senyappp.....................................................bunyik cengkerik... aku terus control ayu.. ajak blah... ermm terus dia kata nak balik :P... aku boleh ckp kan.. jgn tk call... tp tu last sekali jumpa.. tak de call punya.... hampas.. takot woooo... gergasiii.. muahahaha...

ketawa gergasi.. kAh kAh kAh.........

hoi.. jgn ketawa,, biar aku tawe sorang2..

Pastu aku terus memburu... heheh.. pakwe askar.. same umur... nak jumpa kat City Square.. Mall baru bukak lagik... sejukkk jek... ekceli aku dah selisih dgn dia kat pintu kuar masuk.. tp aku wat derk jek.. hmm tak hensem..tu yg aku rase bkn dia :P. lagipun aku nak jumpa kat depan MCd... kekeke.. tp kaler baju dia ckp.. same yg di janji... lama gak tggu mamat nih.. aku call mak.. "mak... ade org call tak" mak aku jawab..ade.. siap tny baju aku.. hehehehe... ah.. sure yg tadik... aku gi round sekali lagik, kalo tak de wa balik.. tettttttttt.. hmmm mamat tadikkk.. berkejar2 mendapatkan aku..:P jam dh dekat kol 10pm... dia tunjuk aku tiket midnite cite Sleepy Hollow (siap aku google sbb lupa.. thn 1999 lah)...

handsome kan boifen aku..... kalo ginilah mamat askar tu aku ikut balik lah... :P


pastu aku tgk.. dia bwk group... ramai oii.. skema askar.. tgk aku cam tak pernah tgk org.. tau lah aku lawa n ngetop... rambut panjang.. seksi.. wakakkaka.. tp drg dok jauh lah... mamat askar ni ckp.. member2 dia tgk cite china.. hahhh bagus... tgk jam lama lagik.. dia banje aku mkn.. chicken chop.. sambil bual2.. cite pasal diaaaa saja... pasal keje.. pasal family.. senang kata.. dia jelah cite.. aku mkn jek... dh makn pon lama lagi wayang nak stat... aku gi main games... pilih plak main tembak2.. dia nak tunjuk skill agaknya... beradu dgn aku.. ko nak tunjuk skill nnt nak peranglah.. aku tembak semborono.. 'nyawa' aku byk lagik.. ko dah game over siang2... kekeke... sekali lagik aku ketawa gergasi... cepat2 aku back to control ayu.. pengalaman yg lepas menjadi pengajaran.. ehem ehem... dia cam sakit ati je tgk aku gumbira menumpaskan dia.. eh sape nama mamat ni... sure aku tk ingat kannnn...

Time wayang stat.. pergggggg.. couple seat... hamek ko... nasib ade pop corn.. leh letak kat tengah... geli2 siot... dia hengat aku ni penakut tgk cite hantu.. agak2 seram nak polok2 kot.. wakakka... siap nak sergah aku.. ko kenape.. nak je jawab gitu... tp darah wanita melayu terakhir aku still ade kan.. just ckp.. alah awak nihh.. tgk jelah... seram nih.. mihahahahha.. tak boleh blah kan.... rase geli jek nak mkn pop corn tgn serentak masuk.. bluwekkk :P... nasib tgk Jonny Depp pojaan hati ku belakon.. syokkk sket.... Pas abis wayang.. aku gegas nak berambus.. tak pernah balik malam... pestaim... gilak... mamat askar ni hantar aku pas teksi... gentleman sehh.. siap bukak kan pintu.. ckp terus balik... baik2... auwwww.;.... sok pagi2 buta dgn sore aku bgn tido dia dh call.. suara dia cargas lagik... dia citelah.. ingat nak bwk aku gi disko.. hehehe cilanat.. aku tk pernah jejak kaki kat situ tau tak... sebok ckp dia ade kad kuasa.. kalo ade police rush..dorang di kecuali kan... tp sebb dh mlm sgt.. dia tk jadi ajak... alahaiiii... then dia ade call lagik.. tny kabar.. dia kata nnt pat keje dia... ade buat mkn2 rasmi tp semua kene bwk sorang couple... aku berdoa .. jgn lah dia ajak aku.. kekeke.... aminnn.. dia tk ajak pon.. atau mungkin dia nak dgr kot.. bwk lah saya.... saya nak itot.. i nak jadi u nyer kapelll.. i loikeeee.. hehehehe.. rase tu lah terakhir aku dgr sore dia.. sbb dia dgr sore aku yg tak berminat langsung... :P

Oklah.. aku ade lagik 2 org nak cite... nnt sambung yeh...

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers