Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Friday, December 9, 2011

Happy Birthday Raesa at 2 years old :)


Tepat 8/12/2011 semalam anak mama dah 2 tahun... smlm patut update blog.. tp cam tk besh plak.. tak de picture... (sebenarnya lupe pon)

Mmg tak de parti pon buat semlm... sbb dah arrange party on18hb nnt. tu nnt cite... dah jadi baru cite...

Semalam besday Raesa, maka tidak boleh marah2 dong... ape dia buat kite ckp baik2.. contohnya.. cincang kek, soh pasang lilin byk kali tp soh kite yg tiup.. suap kek kat mulut kite... tp time dia... kek ade kat pisau gak dia mkn.. nasib pisau pelestik... pastu mintak susu, dah buat susu, baru masuk mulut dia kata dah kenyang... ngeee... terus masuk esbox ...

Pagi tadik pon buat hal.. tak pernah2... kalo aku anta Raesa naik kete, dia paksa abah dia ikut... nak jugak.. tak kira... nasib umh seberang jln jek.. pergg ape kes naik kete kalo umh seberang jln, 1st kene naik bukit 2 kali umh aku ke jln naik bukit, pas seberang, naik bukit gak ke umh bbstr... 2nd.. Raesa nak dokong.. patah pinggang kalo ari2... So... nak tak nak.. abah Raesa kene gak ikut masuk kete... sampai sana.. abah dia anta keluar ke bbstr dan balik jln kaki sirik. Aku terus gi kerja cam biase....

Semlm Raesa ikut mak cu n atuk dia gi Giant... apetah drg bli.. aku tak tahu.. aku nak masak.. balik2.. tgk drg bwk kek coklat dan basikal 3 roda yg dah patah ...siap harga besor pon tak tanggal.. RM69.99 kekekek.. aku pon stat bebel.... kalo setakat basikal ni kat giant.. lama dh rembat.. probnyer.. semua tak senonoh.. yg patah, yg kotor, yang tak cukup barang... ape yg drg bli itulah yg aku biarkan Raesa main2 kat Giant sampai nangis2 cam hape kalo kene angkat... (Raesa antara vandalisme lah kot)

Kesian mak aku.. hati atuk Raesa, nak bli kan beskal... tp gitu rupa dia plak... padahal aku laki bini nak bli gak... tp yg autonyer... tak sempat2 lagik.. maka.. aku arahkan adik aku gi tukar, or kalo tak de yg senonoh, amek duit balik... so.. mmg amek duit balik pon... cian mak aku kan.. cedih jek... aku soh banje yg Rm150 dia diam plak.. wakakakak...

Hai.. ank dara aku sorang nih.. kau lah racun, kau lah penawar... harap mama berikan adik pada Raesa tahun depan.. Aminnn..... hehehe


ni bkn isap.. tp gigit ibu jari... tiba2 jek kan... ye ..ye .. tau nak adik.. mama tgk on clomid nih.. heheh




video

Ignore kalo terdgr sore jin ketawa.... Raesa dpt tiup lilin lepas video ni stop.. cesss

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers