Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, December 22, 2011

Raesa 2 tahun lahhhh....

 Don't try this at home.. ajaran sesat dari parents dia.. mls cari remote guna kaki.. kan dah kene copycat


Haiii.. lama kite tak bersua... byk cite2 tak tercerita.. tp nak jugak cite.. basi pon basilah... Raesa dah 2 thn.  dimana mama dia kepingin  amet2 sekalik utk hamil kembali... 

ok.. last week aku gi check up Raesa.. sekadar utk timbang, ukur tinggi dan amek ubt cacing... aku risau lahhh 1week b4 gi kenek.. selera Raesa teruk.. mkn tak mo .. susu jek.. susu pon tk kerap... selalu ngadu sakit perut n tonggeng2... aku rase cacing kerawit dah besar2 belaka... rase tak sabar nak amek ubt cacing... 

Hari di nnt telah pon tiba.. berat Raesa just 10.7kg jek walaupon b4 tu pernah dah cecah 11kg... tinggi 85cm.. aku ckp kat nurse.. bglah 2 btl ubt cacing sbb Raesa mungkin muntah2.. dia tk bagi stok tak cukup.. so aku tny.. leh tak bagi sket2.. nurse kata boleh tp mesti abes.. mmg sikit giler.. 1 hari 1ml jek.. punyalah susah pujuk.. mkn siap bilas dgn air ribena... walau pon baru minum 3ml utk 3 hari.. selera Raesa kembali.. malah lebih hebat.. makannn saja... semua dia tala.. hari2 dgr bbstr dia kata Raesa kuat mkn... aku dukung pon terasa semakin semangat.. ni dah 3 hari dia skip mkn... ade hal lah.. tido cptlah.. ade hal tu aku yg ade hal.. tkkan Raesa kuar umh ade hal... sebab nak bg mkn bukan gitu2 jek.. nak siap ape pompom girl kat sebelah baru leh telan... 

Rancangan awal sambut besday Raesa nak buat kat Starhill La-stella Water Theme Park... tapiii makanan tak boleh bwk hatta kek pon... gi tepi laut .. semua tak mo.. ujan.. laut bergelora.. kalo tak .. lama dah pacak kat Desaru ker, Tanjung Balau ker... so last2 aku gi mkn buffet saja kat JB Catering at Larkin... semua my family saja... habis RM350 saje... buffet termurah di jb... dewasa RM15.90 kanak2 RM8... 

Kek yang tak boleh blah... aku tempah dgn kawan aku... boleh plak dia lupe hias kek aku... tinggal kek aku dgn asst2 kedai dia.. dia ade hal... last2 aku yg tulis sendiri.. hodoh giler.. tp sbb tgn aku yg buat.. aku puas.. kekekeke... yg penting dlm tu sedap...

Kenapa family aku jek? Family hubby aku... sorryyyy no entry.. kakakakkaka... dari besday 1 thn aku dh ckp kat hubby.. besday Raesa 2 thn.. aku tak mo tgk muka family dia.. miahahahah... apsal... kene lah baca sendiri post aku masa besday Raesa 1 thn... link? cari sirik.. heheh...










Gambar potong kek tak de.. kat akak aku... aku lupe lah soh drg amek kan guna hp aku... huhuhu.. ok lah.... chow

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers