Nuffnang

click as much as your heartbeat is beating....

Thursday, December 22, 2011

Menang Samsung Galaxy Young

Awal tahun aku ada dapat byk kali cam broucher dari Johorland.. skng yg tgh rancak buat umh kat Bandar Dato Onn n Bandar Tiram.. Ai tak mampu hoccay.. umh 300k ke atas... tgk jelah... tp belakang dia ade peraduan daftar dan menang... kalo nak post.. mmg aku mlslah.. sekali baca ade tru online... dah dekat due date baru aku try online... 1 nama aku.. 1 nama hubby aku.. dia kata.. sorang sekali je leh masuk.. okay jek.. aku saja2 jek... tu bln may punya cite.. aku tak ingat dah..

Tup tup aku dpt call... Tahniah.. anda pemenang bla bla bla... aku dgr jelah.. soh amek hadiah... aku takut jadi gores dan menang jek... tapiiiii under Johorland.. tak kot... pastu boleh plak aku call balik tak jadi dtg... budak tu ckp.. kenapa... sekejap je ... kite jemput pemenang saja... hadiah paling kecik pon henpon samsung... hem hem hem... er... oklah.. sy ingat lama sgt sebab saya ade hal.. aku kaber line koooo bile dgr henpon samsung paling kecik... aku tak ingat langsung hadiah ape kalo menang peraduan ni... 

Sampai harinya.. ahad lepas ler... kata kol 8 pg.. aku takut je aku ni cepat sgt.. sekaliiiii nahhh,.. meriah gitu nyahhhh.. aku terkontang kanting sorang2... org lain bwk family... penuhhhh basikal.. sbb ade lumba basikal... kang ade gak aku menang basikal.. camner nak bwk kang.. adoii.. sakit otak aku pk...

Pokol 9pg tak setat2... boring btol..  stat2 drg bg hadiah utk penghuni 10 org pertama di Bandar Dato Onn.. melayu2 belaka hah... hadiah hamper jek... no 1 dpt basikal.. hah sudah... ade kang aku dpt basikal...  pastu baru drg panggil pemenang peraduan nih plak.. no 6 ialah 50 x HP 3G je dia ckp... 50 org dpt hp yg same.. aku doa gak jgn panggil nama aku cepat.. hehehe.. jgn harap... kene panggil... naik pentas.. haiii sorang2 kan.. tp drg ade amek gambar sorang.. say cissssss..... so henpon yg aku menangi ialah Samsung Galaxy Young... jgn jelessss..... ah.. malas nak taip2.. tgk jelah gambar pic hp baru ai tu yeh... anyway thank you johorland.... sori tak beli umh... sbb ai tak de duit... lenkali bg ai menang duit Rm8888 tu ok... byeee


ni peraduannya 

gugel2 jumpa plak kan.... baru teringat....



 
 



 Gambar kat atas i guna hp lama.. cybershot kate nyer........





 
ni guna SGY i yg baru tu.. very the clear kan... 

No comments:

We have been married

Daisypath Anniversary tickers

daisy path - Ditakdirkan Bercinta

Daisypath Anniversary tickers